Radirazioni cun l'oncologia - cunsiquenzi

A radioterapia hè un metudu di trattamentu induve un tumore hè sottupostu à a radiazione. Comu regula, dovutu a ddu effetti, u crescente di ciloghji maligni hè sospisu, è u sindromu di u sintrunu puliticu disminuisce assai. L'irradiazione di radiazione in l'oncologia hè aduprata com'è un modu indipendenti di a terapia, ma hè spessu realizatu in cunglizzione cù altri metudi, per esempiu, cù a cirugia. U cursu di a radiación terapia per un oncolofanu hè prescribed per tutti i tipi di tumuri maligni, quandu a neoplasia hè un segellu senza cisti è fluidi, è ancu in u trattamentu di leucemia è di limfoma.


Cume facenu a radiation avec l'oncologue?

L'irradiazione cù l'oncologia hè stata fatta cù l'aiutu di raghji gamma o ionizanti, a radiazione di ragiò X in una camera speciale equipada cun un acceleratore di partirea lineale. U principiu di u dispositiu medico hè di cambià a capacità ripruduvuli di i cèl·luli di u cancer cu l'aiutu di a radilerapia esterna, chì cessà di dividisce è crescenu. L'ultimu capu di i prucessi hè di aiutà à u corpu per i mane naturali per ridere di entità straneri.

Un metudu più prugrissante hè a radiazione cù l'oncologia uttinutu una fonte di radiazzioni radiactiva introduttu in u tumore da agullonci, catheteri o conduccioni speciale.

Effiani di l'irradiazione in oncologia

U prublema principali chì si susciteghja a radiazzioni hè chì micca solu u tumore ma ancu cù tessuti sani vicini sò esposti à a radiazione. E cunsiquenzi dopu a prucedura dopu à un tempu, è u gradu di a so gravità deve di u grandu è u tipu di formazione maligna è a locu di u tumore. Per via di justizza, deve esse nutatu chì in ogni casu, l'irradiazione hà un effettu significativu per a cundizione generale di u paci:

Ma in certi casi, sò parechje cumpetite, finu à i più serii. I più cumuni di quelli sò:

In tutti i casi cumplicati, u seguimentu continuu di un spicializatu hè necessariu, chì prescriva l'urdinazione adattata.

Cume l'eliminazione di l'effetti di l'irradiazione?

Per a pacienza dopu l'oncologia trasferita, hè particularmente impurtante di seguità tutte e ricerchi di u duttore. U periodu più criticu hè u primu dui anni dopu à u ciculu di prucedure d'irradiazione. À questu tempu, a terapia supportiva è ristorante hè fatta.

Un locu impurtante in u prucessu di ricuperazione hè:

Sempre chì sia pussibule, u trattamentu sanatorium è spa hè cunnisciutu in u spaziu cù e cundizzioni climatichi similari a chiddi in quale una persona viiu permanentemente.

Hè nutate chì in l'ultimi anni u numaru di i vultà annunzià dopu à diagnosticà u cancer è u trattamentu à a normale hà cresciutu significativamente.