Cume si cambia à nutrimentu propiu?

A nutritura propria hè un cumpustamentu impurtanti di un stiltu di vita sana. Questa hè cunnisciuta per tutti, ma si move in novi principiu di manghjà ùn hè micca cusì faciule per i bassi di vita. Se sapete per apre a pocu cambiatu à nutrimentu propriu, pudete ottene boni risultati in un pocu tempu di tempu.

Cumu pudè cambià suciale à nutrimentu propiu?

Failure in a transizione à un novu principiu di nutrimentu sò spessu associati cun una mancanza di sapè à l'urganizazione di stu tipu d'alimentariu. Sapendu u schema standard di nutritura adequata aiuta à urganizà u vostru reginu è traslassine dinò u corpu à manghjà alimento sana à u mumentu propriu.

Un scopu classicu chì aiuta à capiscenu a manera di facilità à cambià à nutrazione propria cunsistenti di cinque pranzi:

  1. Breakfast . Puderete include proteins è carattìfichi complexi. U culleghju uttincu hè a farina d'avena cù l'aghjunzione di baga o nuts, ova scrambledata, filet di pollo, muesli stufa, smoothies di frutta. Sè vo vulete vulete un dolce, pudete manghjaraghju solu per esse o prima di u lunch.
  2. Secondo sirviziu . Questu pignate pò cumprà parechji frutti, frutta o frutti secchi, pane cun u furmagliu curd.
  3. Lunch . U ghjornu cumpunitu di prutini, carbuidrati è di fibra. Per esempiu, papaia cun un pezzu di pollame di coque, è insalata di verdura.
  4. Snack . Stu manghjà pò esse di prutezione è una piccula quantitati di carduzziatrati lentu. Semu devi esse ricordati chì un fucinaghju hè solu un frenu, perchè a parte, cum'è in u secondu sirviziu, duverà esse chjuca.
  5. Cena . Hè custituitu di prutezione è di fibbra: carne baccara à grassa, fagioli , ova, casgiu cotte, ligumi. À u listinu stessu ùn deve esse micca in un tempu dopu.

Cumu cambià à a dieta curretta per a perdita di pisu?

Spessu, i donne cercanu modi per cambià à nutrimentu propiu, per esse ridere di l'excece di kilogrammi. In questu casu, avete adiritu à u schema di più, ma aghjunghje à queste punti:

  1. Evite l'alimenti altu caluri, grassu è frittu. I prudutti di u pruduttu prestu da coccu e fogghiu.
  2. Hè necessariu di beber bè d'acqua per aiutà i prucessi di scambiu.
  3. Alimentarii pesanti è calori altri pò esse manghjatu solu à a mane.
  4. Hè necessariu di reducià a pocura annantu à a quantità di porghje, ma in nisun casu per famure.

A nutrttica propria deve esse equilibrata, questa hè, include tutti i sustanzi chì sò utile à u corpu. Solu in questu casu serà pussibule per sente un incrementu in energia è ligerezza in u corpu. Inutili, una persona riesce riesce à u principiu abitanti di nutrimentu.

Piramide di nutritura adequata