Paracas


A natura di l'America miridiunali hè chjosa in a so diversità: quì pudete truvà e fureste, savanni, steppi, è ancu salate di deserti. Unu di i posti turistiche più populari di u Peru hè un vastu parcculu chjamatu Paracas. Scupremu ciò ch'ellu hè interessanti quì.

Features of Paracas National Park

U parcu hè stallatu nantu à a spiaggia di l'Occidenti Pacificu, lavatu da a freccia peruviana. U territoriu di sta reserva hè un disertu di u salinu, è milioni di anni fa l'olu di l'oceanu preistoricu urdichenu nantu à questu locu. U parcu inclusa l'eponymous Paracas peninsula cù tutte e so piaghji è isuli.

Paracas hè stata cunversata in una spaziu di ambienti per a priservà l'ecunumia marina unica di a penisula è prutege u patrimoniu culturale. U fattu hè chì nantu à stu tarritoriu sò scuperti numerosi siti archeologichi di e civiltà antichi. Fù quelli - i prudutti ceramichi cù pitture coletori, uttini di lignu, bone è pedra, articuli di casa, ecc. Turismu interessanti è geoglife lucali in a forma di un tridente giant, appiicatu à u scogliu - aranciu Andino . Sò solu visitati da u cantu di a baia in u cunfini di u cunfini di a riserva.

Frà altri attrazioni di u parcu hè una necropolisu sutturata, chì hè stata priscrata cunzidiralmentu un'apersu naturali in i rocci. Nantu à i mura di i tunelu di sta struttura subterranea antica sò ancu mòrii chì sò stati sipilluti along cù diversi elementi (armi, pesca, rete, ornamenti, etc.). Cù questi artefatti pudete acquistà di visità u museu di u archeologu Site di Julio Cèsar Tello, situatu à l'intrada à u Parcu Naziunale.

Flora e fauna in Paracas

Grazie à e cundizioni climatichi privati ​​è u fattu chì questu spaziu naturale hè tutta, u parcucci hè diventatu in numerosi spezii di pani è mammiferi. Questa hè una culonia grandi di leoni marìtichi, è ancu di i civelli viventi, pinguini, delfini, flamingos chilien, pelicani, raccoti Inca, condorsi andini è altre spezie rari. Ci hè tortugliano, Pacificu, iguanas di u Pacificu è Gecchie riversata in Paracas. E postu chì u parcu ùn caccia micca solu u territoriu di u territoriu, ma ancu circa 200 mila ettari di spazii libri in Pacificu, a so fauna pò esse cunsiderata fish, shellfish e molusque.

No tantu tempu l'expedizioni paleontoluggista hà scupertu in Parakas u restu di un pingwinu preistoricu gigante. Questi avianu un aumentu di circa 1,5 m è hà vinutu quì à circa 36 miliuni d'anni fà.

A vegetazione di Parakas ùn hè micca cusì diverse. A flora di a terra di a penisula hè furmata da l'impresa "scrap" - pratos di disertu, per a so esistenza frequenti nebbia. Ma a flora di a parte sottu di a riserva hè più riccu: l'acqui lucali sò simule epposti da u planktonu, chì hè a principal alimentazione per l'abitanti di e mare.

Cume si avvicina à Paracas Park in Peru?

Paracas hè 250 km à sudu di a capitale di u Perù , Lima , è 22 km da a cità di Pisco. Per arrivà à u parcu, avete bisognu di passà in a strada Panamericana in un caru pagatu , taxi o trasportu publicu . Una altra opción hè un volu da Lima à Ica (viaghju di 1 ora).

Pudete studià a natura di u parcu nantu à a terra è da u mare. A purtata à u parcu costarà 5 salsi, più a listessa per un'uccasione di visità l' isuli di Balestas , induve vi vede mercatelli d'occhi veri. U tour hè ancu pagatu (60 salsi). L'amministrazione di Paracas vi pare avanti in u parcu cù in caru o in barca, chì sò mandati duie volte à ghjornu - à 8 è 11 a maghju. Se vulete, puderete troppu buggy, vai di scuba o snowboard in a sabbia.

U parcu opera di ghjornu è annata, da 6 ore à 6 ore. In u parcu ci sò l 'alberghi induve puderete andà (ancu, bastante caru). Un hôtel o l'albergu di l'ughjettu pò esse truvatu in i cità vicini di Pisco , Ica è Chincha Alta .