Bianchi bianchi nantu à i denti

Oghje ghjente a ghjente in una accuglienza cù un dentista culpete di i bianchi à i denti. I casi di stu fenominu si pò cungenital, anu un orimentu cariri o sò causati da altri malatii.

Perchè i denti ind'è spiegalli bianchi?

L'apicultori di biancu nantu à i denti pò esse assuciatu cù tali malatii:

  1. Fluorosis. Stu fenominu hè un prucessu chì hè riversatu da a minimizazione. Eccu, a malatia si trova cun un esercitu di fluorur, chì, interaccettendu cun calcium, forma una basa sana di a dent. Ci hè una malatìa in a forma di un pezzu biancu nantu à u denti, picculi fottoli o spots fogghi. Ricunniscenza a fluossu ùn hè micca difficiule, perchè importa à parechji dì à volta.
  2. Ipoplasia. Hè un altru fattore in u sviluppu di a patologia. A causa di a malatia si situa in a violazione di a struttura di l'esamella, chì sò generalmente in biancu spots bianchi in i denti di fronte. L'Ipoplasia si trova per i razzii relative à l'evoluzione prenatal. Hè l'ipoplasia, micca solu spots, ma ancu pruvene, pò esse occurre.
  3. Candu a caries. Puderete pruvà ancu un locu biancu. In questu casu, pò assicurà un solu dentione. U trattamentu in questu casu implica a rimineralizazione è a fluorazione. Sì ùn ci hè micca una terapia necessaria, una cavité appears, chì deve trattamentu sanu.

Cumu caccià i spots bianchi nantu à i denti?

U metudu di ridirete di i tàzzii hè elettu da secondu a causa di a so prisenza. Pudete contru à e manere seguenti:

  1. L 'exfluoru di fluoru pò esse assuciatu à una qualità di uceaniu di l'acqua, per quessa hè ricurvatu per installà filtri o cumprà acqua purificata.
  2. Hè impurtante ancu escludiri a pasta chì cuntene u fluorur. Avà assai prudutti sò una linea di i prudutti orali, chì ùn anu micca mancu fluoruro.
  3. Per rinfurzà l'inamelu hè utili a cumprisa in a dieta più di fibra, verdura, frutti è di lattichi, perchè anu antifluroznym action. Hè mpurtanti piglià complexi di vitamina è oliu di pisci.
  4. Hè bisognu à spedinu di pesci, carne grassa è tè forti, perchè sti alimenti sò ricchi di fluoridi.

Trattamentu di spots bianchi nantu à i denti

U trattamenti dentali di a fluorosa dispunibule a rimorca di l'esamella affettiva per mezu di bordu di diamante. Dopu à u prucedimentu, per sguassà e tàvuli rimane, un pezzo speziale hè applicatu à i denti. Dopu trentà sicondi, a suluzione hè sbucciata cù l'acqua.

U trattamentu di u severu fluoru è di a distruzioni di l'esamillu compresi a risturazione di i spazii danubati cù l'usu di composti o cù l'aiutu di e strutture ortopediche.

Sè a causa di i mancu in biancu nantu à i denti hè nantu à a fluorosa, pudete derrota di elli circundendu a remineralizazione. Questa prucedura hè stata destinata à ricuminà i minerali, nurmalizà a cattulica cristalata di l'esamella è a forza megliurà. U prucessu implica l'applicazione di e mizzioni speciali chì compone di cumpunenti di rinfurzà cum'è zinc, fosforu, fluoridi è calcium.

Un tipu di rimineralizazione hè u prucedimentu di fluorinazione - saturazione di l'esamillu cù iulli flúor. Questu porta à a furmazione di formate di fluoropatita chì impediscenu l'elución di i minerali.

A rinfrinalizazione hè realizata da parechji metudi:

  1. L'applicazione unica di tappe unibre, chì cuntene flúor.
  2. U metudu Kapovy prumove a produzzione di tappetti individuali, cù quale u paci hè capaci di realizà indipindentamente a remineralizazione.
  3. U revestimentu di u dintu cù vernice in basa di flurinu reduci a sensibiliità di l'esamella è aumenta i so proprietà pruteggenti. Stu metudu hè utilatu per e lezioni minima di unu o più di denti.