U zitellu anu aumentatu i pleistetini

Un test di sangue generale pò diri assai. Diversi malatii in i zitelli è l'adulti pò esse identificati in i primi iniziali, solu chì sapemu quantità in u sangue di u sangue, i pleitets è i sangue di u sangue. In questu articulu, vi cunsiderà a situazione quandu a quantità di pleutele in u sangue di u zitellu supera a norma. Sta cundizzioni hè chjamata trombocitosi, ma di volte ci hè ancu chjamata trombocitemia. Puderete amparà perchè u zitellu pudarà tene i platelets riuniscenu, chì livellu di u so cuntenutu hè cunsideratu cum'è normalu in i zitelli è chì mètudi sò usati per trattà a trombocitosi.

U platelli sò i più chjuche, i chjucchi di sanguinuzi denuziunitati chì sò in priurità di rispunzabili di clotting e stopping bleeding. U platellini sò prudutte in a manna d'articuli per i celui spiciale - megacaryocitosi.

U numaru di platelets hè calculatu in unità di un milimetru cubic è dipende direttamente di l'età di u zitellu. Cusì, in un natuvulu, a norma di u cuntenutu di e città di sangue hè di 100 000 à 420 000, in u piriu da 10 ghjorni à 1 annu - 150 000 - 350 000 è, in i zitelli più di l'età di u so numeru, da, in adults, 180 000 - 320 000 unità.

Dunque, si un testi di sangue pigliatu d'un ziteddu mostra chì e platellini sò risuscitatu, dicenu, finu à 450 000 unità, hè un signu evidenti di trombocitosi.

Parenti cun vigilance sò cunvince a trombocitosi da u so zitellu. Eppuru quantità di platelets necessariu per a cugliulamenti di u sangue puderà imbluvià i vini di sangue, formate un coagulate di sangue, chì, cum'è averete, hè assai, assai periculoso. In questu casu, u zitellu pudete piglià sintomi cumu crescente di sangone (particularmente nosebleeds "senza raggiuni"), "inchanti" freqüente di pedi è mani, marvagia è debule. Questi signali in u cumplessu avete avertitu, è un testi di sangue ùn ponu rinfurzà o refuta l'assuntu di un nivulu di platelets in un zitellu.

I causi di e pla nalli di pleistetini in i zitelli

Ci hè parechje mutivi pussibuli per stu fenominu, è hè casi impossible di determinar quale elli causaru un nivulu di platelets in u to figliolu. Quì ùn pudete fà senza a participazione di u pediatre chì, in casu chjaru, vi cunsultate à un spéciale in materia di sangue - un hematologu.

Thrombocytose hè primariu è secundariu.

  1. I causi di a trombocitosi primaria sò ereditarii o acquistate sangue e malatie - mieloleucèmia, eritermia, trombocitemia.
  2. A trombocitosi securita hè più spessu u fruttu di una malatia infecciosa serosa - pulmonía, meningitis, hepatitis, toxoplasmosis, etc. In stu casu, u corpu di a pruduzzioni intensitivi di a mutazione di a platelets aduprate rapidamente a inflamazione.
  3. Inoltre, a trombocitosi spessu prusque davanti intervene questi intervencioni kirurgiunali (in particulare l'eliminazione di u bile, chì in una persona sana dipositu, questu, destroys, ch'hà traballatu platelets) è u stress intensu in u zitellu.

Trattamentu di trombocitosi

Quandu u livellu di e platelluni in un zitellu hè elevatu, significa chì u sangue hè più grossu ch'hà da esse. Per a diluzione di sangue, i medicazione adattati sò usati, ma dinò pò ancu esse fattu cù l'usu di certi prudutti: agrume (buckthorn marino, cranberries, guelder-rose), pienu, alli, limonu, ginger, granate è altri.

U trattamentu di a droga di a trombocitosi devenenu direttamente nantu à si hè primariu o secundariu. Se u nivellu aumentatu di pleculele hè una complicazione di a malatia sottucalizzata, allura i medichi facenu cun l'eliminazione di a causa sottostanti. Dopu avè guarutu a malatia, ùn hè micca necessariu d'aghjurnà a cumuzzioni di u sangue à a norme: si ripigghia. Se la trombocitosi hè causatu direttamenti da anormalità in a furmazione è u sviluppu di e cedi di u sangue, in questi casi, prescriva e droghe chì diminuite a pruduzzione di e plaquetas è impediscenu e cugliera di u sangue.