Cataract in cani

Una causa frequente di scinfriscia di vista in i nostri animali di zuccherinu hè a cataracti. Sta malatia hè assuciata à u nuvità di u cristalu è pò esse di sviluppà à ogni età. A volte, in casi rari, hè cungenita, ma in a maiò parte, a visione sfusgiata porta à a diabete, traumu ocular, diverse prucessi infjammatori. À l'età, u corpu hà debilitatu, è cambiani i cambiamenti riversibuli ancu cù l'ochji. A lente transparente elastica perde a so elasticità è cesà a funzionà nurmale in i funzioni più impurtanti. Se cataracte in cani sò picculi, a visione ùn dete in notificà, ma hè bisognu di observà u sviluppu di stu prucessu dulore. U prugressu di a malatia pò causà a cegizza completa in l'animali.

I sintimi di cataracti in i cani

I cataracte di età hè in l'animali chì anu righjuntu l'età di 8 anni. U sintimu sintimu hè un cambià di u culore di un ochju o di l'ochji. L'urganisazione di a visione scopra a terra, è in seguitu nantu à quelli parechji spiegalli di u culore di culore grisese-chjuccellu o di latti. Hè nutata chì parechji rocci dicurativa sò prubabilmente situati à sta malatia - poodles, terriers, retrievers d'oru, cocker spaniels, husky , schnauzers miniature. In i cani di sta cataracte razza palesa per una età curretta, hè quì hè hè ereditaria.

Se u ghjinuu hà una stampa iniziali, a turbidity affruntà solu a zona periferali di a lenti è l'animali, distingueru i contursi normali di l'ughjettu, ùn permessa a vede claramente i so dati. Cu cataratizzoni immaturi, a zona cintrali hè influinzata in i cani, a visione cascate significativamente è i scritti di l'oggetti circundante sò sfurati. Cataract matura - una stanza piuttostu periculosa, cù a so petite stalla di navigà in a stanza o in a strada, u livellu di u lume hè significativamente ridottu, è a lenti sana hè influinzata da l'opaţii. Forma Perezrelya hè u stadiu finali, cù a disintigrazzioni di i fibresti di lensu è l'ochji diventate homogeneiu di un corpulcu colore biancu. Se tenete cura à i cambiamenti in gassi assai tardi, ùn pudere micca salvà.

Trattamentu di cataracti in un cane

A manera più efficafia di ridere di i cataracti hè trattamentu kirurgiicu. Avà hè ancu pussibule per i cani per rimpiazzate a lenti danucchendu incantata una cosa artificiale in u so locu. In u 90% di tali operazioni sò assai riesciuti, è l'ochji di i pupulati pò esse restauratu. In i primi tempi, faciuculizzione hè pussibile - eliminazione di a lens maladie per ultrasound, quandu si cunverta in una emulsione, è da quessa eliminata. In seguente, a lente intraocular hè inserita, chì occupanu a so pusizioni. U sguardu cura prontùficu è in a maiò parte di u casu cù trattatu di catarata, i ghjacari ùn anu mancu slici. Di sicuru, tali trattamentu ùn pò micca esse chjamatu prezzu, è micca in ogni clinica pò esse realizatu.

Trattamentu di cataratte in cani da rimedii tradiziunali

  1. Meli o acacia hè meltu in un bagnu di acqua. Questa emulsione hè inghjuliata in l'animali dui volte di ghjornu. Dopu trè simani, u cursu hè interrotta da 3-4 mesi, è da ghjornu hè rinuvatu. Ùn hè cunsigliatu di utilizà stu trattamentu in u caldu di u veranu.
  2. Ddoi cucchiati di fiori di calendula sò spressi cù 0,5 litri d'acqua fogara è cuparti cun tile densu o di quattru manta, dopu à una mezzu di ora hè filtrata. Ci hè cunsigliu per utilizà 100-150 g di u liquidu ottutu duie volte per ghjornu per lavà.
  3. A foglia di bursata, chamomile è rose hips (rosa) sò struciati è speduti in una paleta in i pareti. Allora i piazzi sò chini di l'acqua è a pignata hè posta à meza. U nivellu di lìquidu deve esse 30 mm sottu u collu. A suluzione hè purtata à foglia è u focu hè ridutta, è a tapa sia coperta cù una spugna molla è di cullà u cundensate in questu è digu in una piccula cassetta. Stu condensate hè adattatu per l'instillazione di l'occhi in catarazze in cani, pò esse emmagatzematu in a frigorifia finu à 3 ghjorni, perchè ùn vi manca assai medicazione à u mumentu.

Ci si deve esse capitu chì i metudi descrigghiati davanti ùn anu micca aiutu à scunfighja a malatia, ma in certi casi, sò ancu capaci di sospiri i prucessi negattivi. U trattamentu più efficau pò esse fatta solu dopu a cunsultazione in a clinica è sottu a tutela di un veterinariu qualificatu.