Michael Jackson quande a lista di i celebritati morti più ricchi di u munnu

E stelle di u cummercialtziu fà guadagnà millie di soldi, ùn solu duranti a so vita, anu da gestisce u soldi dopu a so morte. In ocasioni, sti sumeri astronomiomichi supera l'ingudu di i famosi viventi. A rivista di Forbes hà realizatu i calculi è publicou u ranking annuali di i celebriti morti più boni earned.

Top Three

Dopu à a morte di u pop Re Michael Jackson hà digià passatu più di sei anni, ma dinò quell'altru principiatu u "chartu" Forbes (u performatore era già u principale in 2013).

Da uttrovi di u 2014 à uttobre di u 2015, u cantante puderia riesce $ 115 milioni. Sicondu stimi experti, l'inguernu totali di Jackson (da a so morte in l'estiu di u 2009) hà digià arrivatu $ 1.100000000.

U pritatu di lignu si n'andò in Elvis Presley cun ingudu di 55 milioni d 'anni. Cunduce u top three leaders, morse di u cancer Charles Schultz, u creatore di a serie animale Peanuts. I so eredi puderanu guadagnà u talentu di u artista-caricaturista $ 40 milioni.

Leghje ancu

Top Ten Rankings

Appressu à a lista di pubblicazione influente hè u musicista Jamaicanu Bob Marley cun $ 21 milioni è i cinque chjude l'attrice Elizabeth Taylor, chì i so parenti ricevenu $ 20 milioni.

Blond Merlin Monroe da 17 milioni in a sesta position, seguita da un 12 milionu musicista John Lennon. Cumu hè vinutu u scientist Albert Einstein cù 11 milioni.

In u novu postu, grazia à u successu di u blockbuster "Fast and the Furious 7", hè a tragicamente persa Paul Walker. L'inguernu di l'actor hè 10.5 miliuna di dùvi.

U Top-10 cessione u mudellu americanu Betty Page cù 10 million dolares.