Vaccinations for rabbits in casa

A vaccinazione hè unu di i modi più efficace per evità una varietà di malatie. Per esempiu, i conchieri sò assai vulnerabbli à parechji malatii è elli solu bisognu di sta prucedura. Cumu si pò i vaccinationsi fatti in cuniglia in casa?

Malgradu a cumplessità di a vaccinazione, assai amparanu à fà u so propiu, mentre chì gastru assai più soldi soldi.

Chì vaccinazioni fa cuniglia?

Per principià, hè necessariu di determinà ciò chì vaccinani sò nicissati per cuneggi decoratori, è chì sò abituati.

A vaccinazione chì sò obligatorii di cuniglia normi sò spartuti in dui gruppi: quessi chì sò fatta primarjamenti ( malati emorragichi è myxomatosis) è quessi chì sò fatte in u sicondu (da paratipoide è pasteurellosi). Drogini per u trattamentu di e malatie da u primu gruppu necessariu di presentà un cunellu à l'età di 30 ghjorni cun una pauta di 10 ghjorni. Questu prutege da a reazzioni allergii associati cù l'intruduzioni di droghe di e diverse categurie. A vaccinazione da u paratifoide è l'orurellosis ùn sò micca fatti più antichi più d'un mese da a prima vaccination. In ogni casu, prima di cumprà è intrinu in a vacca, cunsultate sempre u veterariu.

I cuniglii decorattivi sò più spessu mantinuti in captive, senza contactu à l'altri animali, per quessi bisognu di esse vaccinati solu da questi malatie ch'elli ponu infestate da manghjà. A prima vaccination (da leaferosis) pò esse fatta à l'età di 60 ghjorni. È per i primi 45 ghjorni, hè necessariu di fà una vacuna contra a rabia. Se necessariu, è ancu in u casu di a cunsigliu di u veterariu, vaccinazione contru a malatia emorra di virali pò ancu esse necessariu.

Ma, sè vo vulete vaccinate cuneggi, decide. Hè bisogna chì l'animali sò assai vulnerabbli à parechji malatii, assai di quali ùn sò micca trattati è purtanu à morte. E a maiò parte di u mutivu per questa hè a mancanza di vaccinazione.