Shampoo secondu per i misgi

Ogni tutti sapi u grande "amore" di a famiglia di u catali à l'acqua. In regula, l'acqua di un segnu perchè u so maestru finisci cù scratchesi, è à volte cun vente in a forma di una puddle nantu à u pavone. A shampoo secondu di i misgi pò esse una excelente alternativa à i rimedii tradiziunali, se ùn pò micca usarle prucedure d'acqua per una ragiuna o l'altru.

Apertura di shampoo secondu

A cumpusizioni di u shampoo secondu adupranu generalmente un carbone o argilla bianca, chì simane normalizeghja tutte e funzioni di a peddi di a cugliera, è sguassà tutte e caghjuli morti da a so superficie è purifica i pori.

Hè abbastanza faciliata per utilizà un shampoo secondu, postu chì ùn hè micca necessariu dispositi addizzjonali. Pigliate un polludu nantu à a tagliu di a parta, è poi frettu un pocu. Pigliemu un pezzu speziale è cumincià à pezzià u ghjattu. Aduprà un shampoo secondu per i razzi di longu è capelli di curtume. Questu hè assai còmicu quandu a petite hè malatu è ùn pò micca esse bagnati in l'acqua, quandu ci hè risicu di catturà un friddu. Pigliò assai u shampoo secondu di i misgi, quandu ci hè una bisognu di dà a lana un bellu fiasculu durante l'esposizione.

Ma i criatori dicinu chì u dannu di u shampoo secondu è veru è spessu suprana a so utilità. Questu hè dovutu à u fattu chì qualchissia capu dopu sti prucessi si cumincià à ghjustificà, è cumu u so corpu rileghjanu à a cumpusizioni di u xampu, hè difficiule per pronostica. A volte ci hè un veru dannu di u xampù seccu, solu per l'animali, ma dinò per u mobili: queste nantu à i canna, è nantu à u polu biancu scuru hè perfettamenti visuali è ponu mancassi.

E sicuru hè vale aduprà qualchì pocu funti assai piacevuli di shampoo secondu di i misgi: