Un novu ritrattu di Queen Elizabeth II per l'anniversariu di a cooperazione cù a Cruz Roja

U 14 di uttùviru, Queen Elizabeth II prisintò u so retore ritrattu. L'avvenimentu fu fattu in u Casteddu Windsor, à quale solu i più cercati eranu invitati. Questa stampa hè a prima, chì hè timida à u patronatimu di 60 anni di a Regina di u Gran Bretaña nantu à a Cruz Roja, una urganizazione chì aiuta à i persone in necessità chì sò in situ situ di urgenza.

Rettore gustu di a reina

Quandu a question hè dumandata à a tribunale reale, chì per chjamà cum'è l'autore di u ritrattu, assai dicenu chì Henry Ward scriveva perfetto. Avete travagliatu cù a Cruz Roja durante un longu tempu è sà più bellu u travagliu di sta urganizazione. Quandu l'imaghjini di u manifestazioni di l'avvene, u ritrattu di a so maiesta era assai piacevule. In più di Elisabetta II, a pittura palesa l'azzioni emblemichi di a cooperativa estrema di a Cruz Roja è a Reina: l'adduzioni di a so magia Alexandra, chì era unu di i fundaturi di a Cruz Roja Britannica, è u bustu di Henri Dunant, u fundatore di questa organizazione.

Henry Ward hà cummentatu annantu à u so travagliu:

"Sugnu cuntentu assai ch'e sò sceltu per pitturaru un ritrattu timed a questa data impurtante. In u mo travagliu, aghju tentatu di custruì tutti i cordi chì cunteneghja a corte reale è a Cruz Roja. Inoltre, prima di inizià a so travagliu, studiu e creazioni di royal portraitists - Sir Joshua Reynolds è Anthony van Dyke. "
Leghje ancu

A Cruz Roja hè grata à Elisabetta II

Un rappresentante di a Cruz Roja Britannica, Mike Adamson, assistitò à a presentazione di u ritrattu in u Windsor Castle. Hè stasera ancu cun luntanu à u ritrattu di Ward, cum'è disse à i repertorii:

"Questu ritrattu hè un gran rigalu è una maravigghia piacevule per Lisabetta II. Assicurendu perfettamenti a rilazioni chì si sviluppau tra u regnu è a Cruz Roja Britannica. U ritratti mostra tutti chì hè assai impurtante per a righjina per aiutà à salvà a viva umana in u globu.