George Clooney è Amal Alamuddin "adoptenu" un basset hound

George Clooney hà decisu di fà una bona una forza è pruteghja u cane. L'attore è a so moglia Amal Alamuddin ùn sò micca pronta per cumincià i so figlioli, è l'apparizione di un amicu di quattro turmentu ci dete una oportunità extra di pratica in a cura di un novu membru di a famiglia.

Nanzu, l'artistu hà vintu un porcu, Max, chì hè mortu da a vieja età à 18 anni. L'attore, dissinnatu da a morte di u porchju, hà decisu d'ùn principià nanzu più porchi è cambiatu à i cani.

U cane chjamatu Milli

I prudutti annantu avianu da principià un altru cane (ghjucanu un capelli di spaniel Luigi è u Spaniel Einstein) è accidenzianu vittiru imaghjini di Millie nantu à un situ web per umbreddu di Petbinder.

Un basset hound di 4 anni hè abbandunatu da u patrone è u cane, in cerca di l'alimentariu, hà cuminciatu à vene in l'intrata d'una di i tanti ristorante è i saldine.

Leghje ancu

Per sapè una nova famiglia

À a cunniscenza pienu u cane bellu gustu piaciu à a coppiu, ma ùn si sò temutu s'ellu puderia acquistà cù altre animali.

Per verificà chì George è Amal aghjunghjianu à Milli in Ghjunta cun Louis è Einstein. A Trinita aduprò duie ore à un caminu in una gaita di l'aria aperta è truvò una lingua cumuni. À l'aligria di tutti, tornanu cun u Basset Hound.

A stella coppiu, chì in settembre celebrà l'anniversariu di u matrimoniu, una volta in novu annunziate a chjosu di prublemi in a relazione trà elli è u rollu imminenti. Amal, sicondu l'abitanti di u travagliu, cumunicava cù u so maritu cun tendenza è calidez, è Cluny hà guardò cù l'omi inamoratu.