A frattura di u pedestre di Harrison Ford hà costu u studiu di Disney quasi 2 million dolares

A cumpagnia di a famiglia di Disney Foodles Production hè stata culpata di violà e reguli di securità in u settore di "Star Wars: Awakening Force" in 2014. Dopu à a negligenza di quarchi impiigati, u 71 anni d'Harrison Ford anu ferutu.

Serious injury

Hè participatu à u travagliu nantu à a nova parte di a Franchisee di Star Wars, Harrison Ford ùn hà micca pensatu ch'ellu puderanu accuncià à a vita. Duranti u filamentu, unu di i episodii in i perifomi di Londra in u attore, chì ghjocu u rolu di Han Solo, hè cascatu a porta idraulica di u paisaghju di u navi interplanetariu "Millennium Falcon", in u quale u so eroi viaghja. In u risultatu di l'emergenza, l'ossi di a perna di Finu fù fractured. Sicondu l'investigatori, Harrison hà fattu furtunà quandu avaristi un poviru a manca, l'incidentu pò esse finale per ellu, perchè a porta di metallo pesa cum'è un auto.

Leghje ancu

Chì nepovadno era ...

U pede di u celebrittu hà guaritu, ma, ricurdannusi a so anguish (una operazione cumplicata è a riabilitazioni sussegüenti), Ford hà vulutu castiguà Disney è chjama l'attinzioni à u prublema di a bassa sigurta di u settore. In u risultatu, u tribunale hà scupertu culpabilite di l'imprese di l'impresa di l'impresa di riescita chì ghjustu scusava à Harrison à a reunione, è aghjunghje cumpensazione di Disney à l'attore in quantità di 1,6 millioni di pagani sterlani (1.96 milioni di dati).