Cunnisciamu in una residenza di l'estiu un salvettu

Truverete i manni di sta pianta "salvia". Ùn hè micca solu decoru, ma ancu una pianta medica. Quasi sempri crescenu sage à a dacha cum'è perenne, ma ci sò ancu variità annuali. Hè utilita per u trattamentu è a cucina. Allora se vulete diprezzà u to colina alpina, è ancu cultivà una pianta utili, cumprà sanu senza salvezza.

Comu imponì una salvezza in u paese?

A solitu hè una quistione di sage creatu da i zitelli. Eccu una bona nutizie per i principianti: ùn avete micca di trattà cù e piantini, perchè a gullitura di e zicchini a capacità per sia postu immediatamenti in u terra aperta. Qualchidunu preferanu per priservatu a varietà chì vulete, è ùn si rifiriscenu di cultivà sage da e piante in favore di dividendu l'arbulu.

Prima di cultivà solu in u paese, hè necessariu di preparà a so tinuta in u vaghjimu è selezziunate un situ. Ci hè un spaziu luminatu, u tarrenu serà perfettamenti adattatu à i terreni fugliali moderamenti dritti è fertili. Se pensa à impiegà e so pomi in a pianta aperta, aghjustate à a fine di u vaghjimu. Landing for the winter is considered the most successful decision. Quandu sage creatu da e zicchini, u tempu chì a sera devia esse pianificate hè stata da a fine d'uttrovi è finu à a fine di u mesi. È per u sbarcatu dui cundizioni sò impurtanti: omplemu abbastanti i letti, ma i zoni ùn deve solu sera secca. Trà i letti partiremos da circa 15 cm, è trà e piantà stessi, circa 45 cm.

U cultivo di sage in u giardinu hè pussibule è di u mudellu di mudellu. In questu casu, avemu principiatu da imbiancà e pezze in una risuluzione di l'stimulatoru di creazione di u tipu "Energen". Pouru e soiu in un saccu di ragiu, poi divutu in un vetru acqua, ci tira quattru zicchini di a droga. Allora i zitelli sò preparati da un ghjornu. E dopu a siccari, trasfiriteghja u materiale di piantazioni à torba o pilate.

Sè avè crescenu sage à a dacha, ùn eseguite micca di i metudi standard di a cura: trascurazzu, per aftsicire a terra è a rega. In a primavera, avè principiatu à alimentà i nostri pianini cù l'orgànicu. Allora pudemu duverà parechji volte in l'estiu. Cunnisciamu sage in un locu à a dacha ùn sò più di sei anni, è ogni dui anni rejiminemini in l'aprile cù u metu di 15 cm. Questi metudi permettenu di ottene l'arbuli frontiestanti, è di foglie belli è fiori. Sta pianta hè capaci di sviluppà nantu à i sfarenzi più chjudi, ma a so cumplittamenti hè dipendenu à a righjoni di u locu. Hè per questu organizzà un postu currettamente, è alimentendu una machja à u tempu, ùn avete micca sempre di prutezione di u so aspettu.