Eserciti per i capelli

Parechje donne sò solu per pochette belle, per esempiu, cum'è Kira Knightley o Sophie Ellis Bextor. Ùn fate micca triste se a natura ùn hà micca ironatu, un such ornamentu, perchè esse realizatu eserciziu speziale per i pomi è i capelli pòbbenu boni boni risultati. À a fàccia, puru, ci sò i musculi è se dà una carica, saranu rapidamente in tone.

Comu caccià i prugne è i pochette - Einzezziose

Per ghjunghje u risultatu desitvutu, necessariu di furmà ogni ghjornu, passendu solu 15 minuti. Cunsigliate qualchì sforzuli simplici è efficais:

  1. Per cumincià, bisognu à tonà a vista. In un ripertoriu forti, inflate i so gricchi, è patechjate i vostri labbra apposta è posanu e to mani in i so gricchi per chì i vostri ditte sò nantu à e vostri gricchi. Push your hands against your face, mentre resistenu i vostri maschi. Mantene durante 6 segundos, è dopu rilassate. Repetite tutti i 10 volte.
  2. Amassi i vostri labbreti è tiragà cum'è per un bacio. U cumpagnu hè di circà un cimitù imaginariu cù i vostri labbre in l'aria. Andate prima un modu per mezu di u minutu, da u listessu tempu in a direzione opposta.
  3. Un altru effettue efficace hè di fà i pochette, perchè tira i musculi di i muschi. U pulgaru deve esse tacatu darrere a la mucca da l'encenura. Hanu bisognu à piglià a paghjella di u dintra, mentre straining the muscles of the face è di spinghja u dettu. Repetite parechji volte cù ogni ciccu.
  4. Per dà à i pochette un scopu chjaru, duvete esse un esercitu per l'ochettetini: pusendu nantu à una sedia è tilting a testa, indaglianu i vostri denti. Pruvate a tirà i so spalle è per "separà" a testa da i vostri spalle. Hè impurtante per sente a tensione in i musculi di e vache.
  5. U successu exercitu facenu a faccia oval face faccia, è a purtalla in un tonu. Apertura a bocca è rintra i vostri labbre in addevu per voglia i vostri denti. Allora, quantu pussibule, prutezza i musculi di e labbre è i prugne. E mani sgruppendu i costi di a vostra riti è i guverni. Repetite u moultu sinu à fridhe è di fatigue.
  6. Pigliate un pezzu o un scheletru è fremiti entre u labellu è u nasu. Pruvate a mantene ella allora più possibili. U numaru di repetizione hè 5 volte.
  7. U prossimu exercitu per i pummuloni nantu à a fàccia hè: impunite u mandbu minuronu, è poverà praticà a volta di a testa, mentre sintendu a tensione in l'area di pampa. Ritorna u capu in a so pusizioni normale è rilievi a bocca. Do 20 repitizioni. Ogni ghjornu hè cunsigliatu per incrementà u nùmeru di repetizione da 3 volte.

Tutti i exercici sò simuli, ma più impurtanti, in u so esicuzzioni si sentenu una tensa constante, altri ùn anu micca nisun risultatu.