Hè pussibule di manghjà i ova di a mamma?

Quandu a picciò una donna hà da seguità riguardu à a so dieta, perchè i prudutti chì usa, a qualità di u latte maternale aghjusta direttament. A cosa principale in questu quistione ùn hè micca di limitàni in tuttu, ma di sceglie prudutti, pruvatu à guarantiscerà quant'è una fiducia equilibrata è l'intake di vitamini.

A primu simana dopu à a partitu hè a più difficili in quantu à nutrimentu. L'organizatori di a mamma só s'utilice à un novu rolu, è hè necessariu di aderà una dieta, da chì a reazione di u zitellu à parechji prudutti hè sempre imparu.

Oghji cù i zitelli

Un ovu d'oghje frescu, chì hè micca più di sette ghjorni, hè cunsideratu un pruduttu dieteticu, un suminatu di prutetta risicada, chì hè assorbita da u corpu da quasi u 97%. In ogni casu, anche qualchì caratteristica, l'opinioni di i dietarii, se esse possibbi da manghjà ova per i mariti di anziane sò divisa:

  1. In l'opinione di qualchì metudi, l'ova di u pullu sò riguildate di u minimu 6 mesi in a so torta. È solu dopu chì u zitellu serebbe sei mesi, oghje pezzu pò esse intrudutatu in a dieta di una mamma in infermeria.
  2. L'altri apprisenza hè tenuta da i duttori chì anu u ochju di u pollame un produttu utili è necessariu in a dieta di e donne durante a piccula. E so cunsiglii caldi à u fattu chì i ova pò esse nutrittu à a mamma d'invalidazione, ma micca prima di un mese da u nascita.
  3. Specialists in lactate (GV) spessu cunsiglienu i zitelli anu manghjatu ova prima di a prima simana dopu à partitu, ma in quantità minima.

In un sforzu di truvà una risposta specifica à a quistione di se esse possibbi in infermiera l'ova, e donne chì ghjovani anu studiatu Internet, ma ancu quì, i raccordate sò radichi diventimenti da l'altri.

Cumu si puderà capisce ch'ellu hè valutu à introducing ova à e mammi in a so dieta, è in questu forme? A risposta hè simplificosa: vi tocca à u sensu cumuni in tuttu, è u metudu di l'addiculation graduale serà a solu megliu ottima. Hè cunclusu chì, in prima, dopu à a primu sette in l'uspidale, a mamma hà pussutu cumincià à manghjà l'ova fuccione duranti l'alleanza. Ma a prima parte deve esse cumpreta di a terza parte di l'insegnante, è micca più. In questu casu, assicuratevi di observà u zitellu, è s'ellu ùn sò micca reazzioni allergii o trastorni digestivu, dopu à pocu di ghjorni, manghjanu a meza a grongia. Cù sta strada di nutrimentu, puderete dubbitu chì l'ova chì anziani a mamma è u so zitellu ùn sò improbabbilità di dannà. A stampa average per una donna cù GV hè 1-2 ova di oghje per a simana.

L'ova di coda oghje pè omi di cresce

Ùn vi scurdate di un pruduttu pruduttivu è pruduttu, cum'è l'ova di coda. Hè stanu cuntenenu una quantità maiò di vitamina A, B1, B2 è B12, in più, sò più capaci di assicurà facilmente da u corpu di l'ova di pollo. Puderete cunsumà ova di coddu cù l'ameglie, è ancu avè bisognu. Ma avete bisognu à principià cù un minimu di 1 oghje per sirviziu. U primu tempu, l'ova di coda sò più boni ferliati da un minutu è solu dopu à l'usu, dopu à un mesi, pudete pruvà prima. A strada, avemu nutatu chì a codora hè l'unicu auscucatie chì anu cunsumatu, micca sottumessu à a gripe aviaria.