Puderaghju esse adupratu si mi lavu nantu à l'attu?

U prublema di a prutezzione di l'imbarcu hè preoccupatu di tutte e coppiu chì anu una vita sessuale, ma sò micca pronti à stu mumentu per esse sti genitori. Avà, ci sò numeoti di contraceptivi, ma per parechje razze, parechji vulianu fà senza elli. Per esempiu, certi chjelli credi chì, si pigliate un pranzu immediatamenti dopu à una cummerciu sessuale è lavò l'area genitale bè, questu hè garantitu a prutezzione di a fecundazione. Ch'ella hè ciò ch'ella hè cusì cusì, quantu utili hè questu prucessu, hè sempre digià da vede.

Puderaghju esse adupratu si mi lavu nantu à u sessu?

Certi coppiu sò sicuri d'affinchì chì una donna immedatitimu da a vicinanza lavarà i resti di u semitru, questu hè abbastanza per impedisce a cuncepzione. Ma questu ùn hè micca cusì è questu metu ùn pò micca esse cunsideratu affidabbli. A zitella ùn saria micca pudè lavurà tutte l'esperma, perchè sola parte di questu vi sarà da a vagina.

Parechji ancu anu saputu chì, si si vagnate dopu à l'AOP, pò ancu avà pregu, sì segnu chì ùn voi micca micca solu una duca, ma ancu una zucca. Per queste a prucedura, sustegnu chì deve reduci l'attività di i pruvò s'appricu:

Ma deve esse ricordati chì i metudi ùn anu micca pruteggià cù u gravidenza ind'i risidenti. Sì una ghjovana nova si interessa da sapè s'ellu hè pussibile cuncepisce, se lavavvi stessi dopu à l'attu, hà da ricurdà una risposta positiva à sta pregunta.

Beneficichi è dannu di procedimenti

Invece da ghjucate è u lavare ùn sò micca pruteggiati, ma a coppiu averebbe ricurdà da a necessità di salvezza. Per quessa, ùn abbandunate prucessi di l'acqua dopu l'intimità. Ma ùn sò micca un sciugluge, in particulari usi diversi solu. Dopu tuttu, pudete infiernà a vinuità, è per disrupt a microflora.

Per contracepzione, hè megliu per elettu mezzu affidatu, è se ci sò parechje, ùn abbia micca di cunsultà i medichi.