Acidu di frutta per pedicure

L'acidu di fruttu per a pedicure hè aplicatu in pocu tempu. Perchè, perchè u tempu, a prucedimentu solu aduprate da guadagnà impegisce. Quelli chì l'anu pruvatu, seranu felici di ricumpariri ai parienti è parenti. U pedicurinu àcidu chjude t'hà parechji vantaghji. È una di e cose principali - puderebbe fà fà fàtevi stessu in casa.

Chì hè l'usu di l'acidu di frutta per pedicure?

U metudu di pedicure cun l'usu di l'aciditati di frutta hè basatu nantu à l'abilità di l'ultima ind'i pruverbii in a prufundità è efficace exfoliate a partirezione keratinizzata. Inoltre, i sustanzi chì anu influenzi antiinflamatori è antioxidanti.

Per pedicure cù l'acidetti di frutti in casa, ùn avete micca bisognu di e dispusitivi. I cumpunenti chimichi sò solu chì a pelle scorticate è piacevule à u toccu. E a persona per questu averebbe bisognu di fà un minimu sforzi - ancu in u casu di una prucedura in i tacchi maschi sarcinu.

Cume l'usu di i mezi cun un acidu di frutta per una pedicure?

A opción più ottimali hè un gelu especial. Cumprà micca oghje ùn hè micca difficiule. A cumpusizioni di u produttu cusmeticu comprinu l'àcitu di frutta naturali, a glicerina, retinol è altre sustanzi. Per contactu cù a pelle, u gel hè assugitu rapidu. E per via di l'acqua, pesa l'epidermisa calata.

Ogni appruvazioni per a pedicure cù l'aciditati di frutta hè facilmente limpiata cun un scrusciu abbitanti ordinariu, chì devi esse in ogni casa. À u listessu tempu quasi un 100% di a cumpurtamentu naturali dispunì e hypoallergenic. Invece chì i pre-testi ùn vole micca esplicitu.

Eccu cumu utilizà l'acidu di frutta per a pedicure:

  1. Prima di tutti, bisognu di lavà, un pocu vaporu, disinzià e siccà i vostri pedi. Per fà questu, avete bisognu à fà i bagni è utilizà un antisepicu.
  2. Trascittà u gel per pedicure cù l'aciditati di frutta è utilizate un cepillo sinteticu per appliendarla appictamentu à i pedi è, se vulete, in a cutícula.
  3. Dopu 3-5 minuti cun un sbagliu, lavate a cumpusizioni. Inghjustu cù a pelle lagging, serà senza pena di rinunzià i capelli.
  4. Piglia i pedi in acqua neve. Se vulete, utilice un matorrales, ma ùn hè necessariu.
  5. Assicuratevi di trattà i vostri pedi cun una nutritiva crema .

Dopu à u prucedimentu, sentite immediatamente u lume in i pedichi.