Lipstick Red

Parechje persone assicute lipstick rossi da passioni, una fatica fatale è u bellu sonu di Marilyn Monroe. I psicologiani cummentanu annantu à u liparzu rossu in dui maneri, dopu à molte di ricerca - di una banda, hà veramente sensibilizà a passione è hè un tipu di signu chì a donna hè assai temperamental, ma di l'oltre si trovanu chì l'omi anu teme di questa mota di donne.

Per quessa, ùn hè micca putente di definisce finalment si raffiole lipstick aiuta per stabilisce u cuntattu cù l'ambientu o micca. A donna deve decide per ellu stessu cumu si prisenta à l'altri, è si ella alcanza una stampa brillanti, impressiunante, i labbra scarleti diventeranu una arma putente in questa cumpagnia.

A quale hè u liparzu rossu?

Prima di sceglie un liparzu rossu, fate u patrone di culore.

Per a primavera è u quatru sfarenti viaghji, è per l'invernu è l'estiu - friddu. Per esempiu, cunsiderate cumu utilizà l'sfumatura di celebrità russa.

Per esempiu, Scarlett Johansson prefé un lipstick rouges matte classic: cù i so ricchi bianchi, si vede riservatu moderatu è, in u listessu tempu, brillanti. Lupe di lipstick redditto per blondes pò vede vulgari, sopramente si i labbra sò chini.

Dita von Teese è Megan Fox sò i rapprisentanti classi di l'invernu, è scelenenu frutti è brillanti sfumature di lipstick rouges. Megan Fox hà spirimintutu cù lipstick, chì hè un piumi friddu, dà l'aranciu, è ùn pareva solu di moda, ma ancu di uriginali. À u listessu tempu, sta scelta hè assai distanti da i classici, è ùn deve esse micca valore abbastanza da l'usa, ma ancu avemu tutti denti bianchi .

Angelina Jolie currispondi à u tipu di l'invernu, ma di culori di u capeddu in un corore di castagnu cun u fisicu, adatta à i taglioli caliu in cosmichi. Cusì, u lipsticku russu di Angelina hè sbucciatu, matte è "caldi".

È ancu liparosu deve esse elettu da secondu a forma di i labbra:

L'elettu un liparazzu rossu - una generalizazione di i pruduttori

L'scelta di u fabricatore ùn dipende micca solu di u budgetu, ma dinò di e preferenze di u culore, cum'è spessu in a cullizzioni chì prudencianu una sombra di lipstick rougheru, chì pò esse lumi, scuru, cale, matt e glossy.

  1. Loreale. In a serie Infallible Le Rouge ci hè un pienghjulu frescu di lipstick rouge matte, chì hè ideali per ragioni bionda. A so texture hè sbagliata, è per quessa a question di a persistenza di un lipstick tibe.
  2. Maybelline. In a serie Sensaci Colore ci hè una sombra di 553, chì hè assai adattatu per i figlioli di capelli e caprini. Hè dissoziatu, hè stesu elegante è hè un pianu lucenti, chì crea un effetti brillanti.
  3. Chanel. Chanel pò truvà liparosu matte scorta, chì hè l'ideale per brunettes. A persistenza di u battagiu hè moderatu, perchè bisognu di aghjurnà a vostra furchetta appressu à ogni 3-4 ore.
  4. Maria Kay. In u trio Just for Lips ùn ci hè un scarellu, cù un focu aranciatu, u culore di u lipstick. L'imballa hè creatu da usà un capelli, chì facilitanu assai l'accurata è a qualità di appiecà lipstick. In a coletta clàssica di Maria Kay ci hè un vinu di u liparosu rouguelgiu cù una piccula mamma di perle.
  5. Yves Rosher. In a serie Colours, ci hè un frescu chjappa di lipstick rouges. Hè un liggeru purpurinu è à u listessu tempu una basa matta, chì viaghja per e occasioni festiva.

Cusì, prima di pudè esse elettu un liparzu rossu, hè necessariu di determinà qualchi punti:

Cù que portà un liparazzu rossu?

Red lipstick hè assuciatu cumminatu cù a sera è a vestizione di ogni ghjornu, se a zitella hà una figura cuntrastante. A cumminazzioni cù l'epoca leopardo hè un duo clàssicu di a seducedora fatal, è u duo di rosu è nìmulu permette a crea una figura dramàtica.

Se l'apparenza di a chjera ùn hè micca u cuntrastu, u liparpu rossu ponnu accumpagnallu solu in partiti è di gala cum'è avvenimenti a notte.

Cumu fà lipstick lipa bianca?

  1. Per impediscenu un liparazzu sparghje è restendu in li labbra durante un longu tempu, ate a pelle prima di applicà.
  2. Allora pat li labbra cun un tela di cuttuni.
  3. Dopu d'sta fundamentu lipstizianu deve esse applicatu parechji volte, aduprà una servireta à i labbra dopu ogni appricazzioni.
  4. Ogni chjuda di lipstick deve esse in coperto in pezu per una strata finta di servitù cun un sbagliu.