Pera - propietati utili

A più pruduzzione grande di pira in u mondu hè stabilitu in Cina, è ùn hè micca per chì "a nostra felicità hè fatta in Hong Kong", ma solu perchè a pira, quandu averia, hè un fruttu di origine chine. In a China antica, un periculu era ancu cunzidiratu un simbulu di foglie longu, perchè sta pianta hè cunnisciuta per vive longa è assai senza pretensione.

Di sicuru, a pera tene parechje pruprietà utili. Inoltre, dopu avè sapè nantu à elli, si pò ancu esse surprised, perchè a maiò parte di noi, francamenti, sottovalutò stu fruttu.

Composizione

U primu pruprietà utili di una piru per una persona chì assicura assicuratevi cù a cumpusizioni. In u periculu assai zuccaru, però, cuntene più menu di a manzana medja. È questu zuccaru hè assai utile. Bastamente, a perra cuntene fructose, micca saccharosa, è, com'è cunnisciutu, u pancreas ùn pruva micca cù a liberazione di insulina à assimilar fructose.

In più di zuccaru, a pera cuntene ancu vitamini :

In a cumpusizioni ci sò ancu utili minerali di salti di ferru, manganesi, iodine, cobalt, copper, potassium, molybdenum, etc.

A pera hè assai fibru è largamente compone di fibra, chì predetermina a so utilità per u nostru modu gastrointestinali. È u cuntenutu di l'acidic fucile, ancu sopra à l'arghjintinu neru.

Pruprietà

E pruprietà ùtule di i pere peri travagli in a stessa manera di frutti freschi è di frutti secchi. Allora, prima di tuttu, per i tannini in a cumpusizioni, a pera hà una prupietà per rinfurzà. Inoltre, hè utile per i pulmoni, u fugliu hà un effettu expectoranti, è cum'è diureticu, ma questu hè duvuta à l'altu cuntenutu di u putassiu.

Cum'è una perfetta fonti di fibra, u fruttu devessu esse manghjatu nantu à un stomacu vacu (almenu una mitadana dopu à a meza ora prima di pranzu), è lavò in acqua.

In a cumpusizioni di cusì tipica per a nostra frutta climatica, cum'è pera, ci hè ancu un antibioticu naturali - arbutin. A causa di u so cuntenutu, a pera, anche in l'opere di i curati più antichi, fù chjamatu "u fruttu per u trattamentu di malati pulmonari". Un eseguitu hà esse citatu un effettu expectorante, ma ancu di questu ci hè ancu un effettu regulariu, antibacterial e antiinflamatori.

I pereghju sò ancu assai utili per u cori è i vini, è di novu, grazia à u putassiu. L'equilibriu di sodium in potasio è rispunsevule per a nutrimenta di u musculu di u cori, perchè a pirae hè capacitu per nurmalizà l'equilibriu chì hè stata sacchuta da l'ingressu di salimenti sùblicu.

Nantu à una dieta

Pernia si deve esse usatu per a perdita di pisu. U primu, perchè sò pocu caluri - solu 42 kcal per 100 g. In seconda, pira due un cuntenutu livellu di fibra durate più di digià, è, secondu, saturate più longu.

Bé, è, in terzu, l'usu di pira per a perdita di pisu hè riflessa in u travagliu di u stomacu. A più aggradèvule è aghju a varietà chì avete sceltu, u più attivu a perara influenza u viaghju gastrointestinali. Cù i disordini di u festu, rinfurzò, cù colecistite, gastritis, i malatii di u fianu - anu u soffru, a stonzza, pescezza in l'abdomenu è maldu. Per fà questu, duvete manghjà solu dui frutti in a mattina. Hè veru, prima di colazione, pira si averebbe una vittura d'acqua, ma in nisun casu, ùn manci micca manghjatu in un stomacu vacanti.

Sceglite u pezzu più ùtule

A pera hè più aromatica, più fina, micca più correcte, per quessa hè più utile. U fruttu fissatu hè tutatu di tutte e sustegnu utili cù a quale u piru pò esse sulitariu da u sole, a terra è l'acqua.

Pera, cum'è parechje frutti altri, riuniscenu in casa beni, sopratuttu s'ellu si ponenu nantu à una finestra angulata. Allora si ùn avete micca sceltu, cumprate una casca dura è crucivera da a fine è "ripia" da tù stessu.

Nant'à i frutti ùn anu micca nuddu danni, i prucessi putrifactivi - queste sia traccia di u fattu chì u fruttu hè propiu (chì hè pusitivu), ma invece, mostra diffi- cultazioni in u cursu di a distribuzione.