Vestiti spagnoli

L'Spagna hè un paese di populi temperamentali è passioni. I torelli ripressibile, a fatal Carmen è i ballianti eleganti, sensuale di bailarina chjosi. È hè a so moda culurita chì rifletti cumplimenti l'espressioni è l'excentricità.

Molti disinfettori di questu annu anu inspiratu da una cultura stupente è libbirò colaccetti di vestiti in giardino in stile spagnola. Ancu s'è quellu chì era pussibule cuncrete ancu mudelli simplici chì pensanu à l'usi ogni ghjornu. Per esempiu, a marca D & G hà introdutu prodotti di chiffon chiffon, cù longu di gypsy. L'ornamenti orientali cù quali li mudelli sò stati addulurati addivintà u puntu principalu.

U vestiti naziunali in u stilu spagnolu

Oghje ghjornu tradiziunali hè un disfuncu di ballerò flamencu. Comu regula, hè purtatu in i vacanze o in parechje discorsi. U vestitu spagnolu tenenu un scema di colorificatu caracteristicu, ghjè l'hè esercitu in u culore rosu cù l'inserzione d'inseriti nìuri. Pò esse un cinturione, flounces (chì sò prisenti nantu à a falda, manichi è a zona di decolleté) o a fuglietta. A fetta hè longa è larga, ricorda à un ghjvena. I donne spagnoli paganu assai attenzioni à a qualità, perchè prefissi u mùsiche, cum'è a sita, u cuttimentu, ligniti è là. Ma cum'è tutte e donne di a moda, ùn si micca scurdate di i diversi accessori chì decrecanu e so passioni. U fan più chjucu, fanciulla è mantilla cun pienu.

In ogni casu, i vestiti di u designer di l'annu sò più simili à vestiti di sera in u stilu spagnolu. Per esempiu, a marca Valentino hà mantendu u schema di culore classico, è i mudelli anu un corpu sbucciatu cumplicatu è multiplu, chì dà ancu eleganza è di lussu. Ma altri diseggenti di dicisioni di sfondate di i culori cuntrastanti tradiziunali, sustituì mudaghji cù altri sfumaturi, ma à u listessu tempu si mantenenu u chjappu generale è u stilu di sta nazione multifestazione è culurita.