School claret jacket

Parechji scoli anu bisognu di prisentà un uniforme di scola. Reguli simili in vestiti palesanu l'appartenenza di u cullettivu è a disciplina. I culori più cumuni di a forma sò blu, verde, negra, marrone è borgoia. Tuttavia, vogliu stà in questa versione di l'ultima. A chjave di clareto ùn hè micca solu pratica, ma ferma assai elegante. In più di l'essa cumminati cù parechji culori, una di e qualità principali chì i paisani apprezzanu più hè chì ùn hè micca cusì bruciatu prestu. Hè fermu solu per sceglie u stile u grandu.

Cù que portareghjanu una bracera bianca?

Stu intelligente elementu di u vestitariu serà una bona prutezzione in u clima genovese. Per esempiu, pò esse a fine di u vaghjimu, quandu ùn hè micca esse u mumentu di mette nantu à una bracera nova o stufa, a ghjente serà ghjustu.

Perchè a chaqueta pertenece à i classici, questu beddu grande cù una falda, è cù i pantaloni è un sarafan. Disegnaturi pruvate à piacevule è ghjovani fashionisti, chì offrenu una varietà di stili è mudelli. Abbigliate una scuola di schietta femminile, un batik blanche-collar è una faldella scala o sarafan, pudete sanu à l'educazione per u sapè, piace à u circondu cù u so gustu è sensu exquisite di stile.

U stilu di a cammisa hè megliu per sceglie chè a forma di u zitellu. In ogni casu, per fà fà convenientu per ellu per camandà tuttu u ghjornu, ùn pigliate micca u pruduttu troppu stallatu o à qualchì ritmu. U mudellu più impurtante per i studienti di qualità più ridenti hè chjaru simplice. Una cammisa flat can be either with pocket or without them. Stu stili classicu è strettu cù solbuli è senza alcuni splicitu cuntene assai solidu. Un pocu per diluvia sta simplicità serà aduprate bandite verticale è borse cun un cremante. Ma per capisce un bon umore educativu à l'iniziu di u ghjornu, aiuta à u gruppu, cunzistenti di una chjama in una strappa di borgogna blu è una fasa, fatti in u listessu stile. Una excelente opción per l'ambienti di l'apprenu.

I pupulati maiò chì vulianu suntanu à l'altri, si meritava a cura nantu à a chaise cù manichi cortos. In cumbinazioni cù una bagnu bianca è una falda di u liceu nìvuru, diluirà l'apprintava stissa un pocu, aghjustendu un toccu di sofisticazione è eleganza. Tali l'imaghjera, sicuru, aghjunghje culore à a vita sculastite. Ma se a norma di a scola ùn sò micca cusì categurichi, a ghjusta una borsa di borgogna pò esse usatu cù i vandifiche bè e una cammisa bianca. Eppo, un mudellu riguardu à pocu cumuni cun cumunità di una fioretta di u stessu culu, darà qualcosa di tenerezza è feminità.

Una bracera bianca in a scola ùn deve micca esse stritta. Pò esse rilivitutu cù qualchi dittuli, per esempiu, aghjunghje un petit arcu di u buttaccu o a decurallu cù un broche.

Quedeghja issa solu per truvà u ghjovanu pupillu chì chjave, chì appughjassi micca solu per i genitori, ma ancu per ella, postu chì in questu caminu durante un longu tempu.