Cumu fècenu un ottoman?

Mobili frameless , chì cumprenze sacchetti affissati, hè diventatu incredibbilmente pupulari. È ùn hè micca surprisante, perchè stu poufre sò lustru, interessanti, brillanti. Vulenu relaxà e zitelli è adulti. Scupremu prima manera di fà un ottumanu bè cù i nostri mani.

Bussu di saccu - master-class per a fabricazioni

In questa classa maestra avemu da cunsiderà cumu fà i vostri propriu mani un saccu baggy beato in forma di una pera è cun una dimensioni di 120x90 cm. Perchè avete bisognu di dui tappe idèntici da diverse tessili. In casu chì a cathrone s'assicuta, pudete scancerà a cima di u tela è lava.

I tenuti per a materia di u borsu internu consistanu à u fattu chì ci deve esse duradendu à fà affidà u "stuffing" ancu cù l'usu più attivu. In questu casu, u teatru deve permettenu l'aiutu per passà per quessa chì a catedra assume a forma desitxuda. Avemu 2.5x1.4 m di tali tela.

A tappa esterna hè fatta da tela bè forte resistente à vesti. Ne hà bisognu ancu di 2.5 x 1.4 metri. Pò esse panacea, jeans, cuir o pellette, tapiceria mobili tela, tela. Si pigliate un tela chì ùn viaghja micca permessu di passà l'aiutu, dopu à a cima di a catedra, deve esse una apertura tecnologica cù i radichi per u sguardu.

A struttura di u saccu in a so forma finita pari appressu à l'appressu:

Comu rimpasticu per sta catedra pò esse funziunale di piloni di spuma - scuma di poliestirenu cù una densità di più di 25 kg / m3. A la càtaca quarchi misi dopu ùn si sò micca persu (bundite sò a prupietà di crushing), avete bisognu di aghjunghje un percentanu di 30-40 sintepukha. Allora a sedia hà da pudè rinuvà a so forma dopu chì cullà da ellu è ùn sarà micca flat, ma ferme voltu.

Avete bisognu di 300-350 litri di riallecenu. U prezzu hè di circa $ 10 per 100 litri. Cumprà le canse sò in u mistieru di a cultura o in u mercatu di a cultura. Se ùn pudete micca truvà u poliestirenu stampatu in grànuli, pudete cumprà schiese da lampa è si sfuffà.

Avanzammu direttament in a quistione di cumu fà un ottoman cù i nostri mani.

Per a costura, assicuratevi di utilizà forse forti chì a catedra pò sopra à e carichi da u vostru assicurante. Avete bisognu di sti patti:

L'imaghjini devenu esse trasferitu prima à u papiu (periculu di ghjurnale, pergamena). Nant'à u teatru, anu bisognu di esse disposti in questu modu (per guardà u tecido, u fondu hè fattu di parechji pezzi).

Quandu tutti i pezzi sò tagliati da dui tipi di tela, avemu da a so costura. Prima di passà a cunei di u borsu internu. Per fà quì, mette in l'internu di u frontale, cose d'una banda, allughjendu l'allargamentu 1-1,5 cm. L'ultima costura hè impregnata da a parti di fronte. In un latu di u cantu ci face un cimiteriu, a so longu devia esse 40 cm. À traversu, puderà cumpiace a sacchita cù bola. In a parti supraniunale à a cusatura, ci custure u Velcro, perchè chì a tarra interna ùn hè diventata, ma ripetuta a forma di u superiore.

Hè u tempu di cumpienu a porta interna. Quandu u «rimellu» hè in u struitu, u zipper fermu è fiscale. In fine, avete bisognu di sta borsa:

Assicuratevi di pruvà à pusà nantu à a catedra in questu stafilatu per verificà chì hè còmico, è l'impiegazione in questu hè abbastanza. Sì tutti quelli cungiati, pudete avè u passatu prossimu - costruisce a tappa cumpresa.

Scupriteu in u stessu principiu: prima, aghjunghje tutte e cucevule è aghju passatu nantu à u situ wrongmente. In un di i lanti avemu fattu un lampu 1 metru de longu. Ùn vi scurdate di a volta di u Velcro in u hex.

Ùn ferma daverà inserisce a tappa interna in l'ambienti, cunnette u Velcro è u zip. Allora u nostru pupu ottumu hè prestu, chì ùn hè micca difficultu di fà cù i nostri propri mani.