Medici antifungali in ginekologia - candele

Fungi di u genus Candida - questu hè una di e cose più cumuni di e malatie incruciate in ginecologia. Dunque, ùn ci hè dubbitu nantu à l'avvisu di cumbattà. In questu sensu, i drogu antifungali in a ginekulugia, cumprese i candele, sò largamente difetti.

Supositori vaginali antifungali piglià u locu principalu in a terapia di candidiasi urogenitali. U so usu, per regula, porta à una muvimenta veloce in u benessimu. Questu hè sopratuttu noteu in forma aguda di a malatia. Dopu dopu à i primi ghjorni di trattamentu, a severità di i sintomi principali di a trisera diminuite. Inoltre, u sustanziu attivu di a droga hè assorbata in u sangue in parechje quantità. È din reduces la possibilità di sviluppà effetti secundari.

Supositori antifungali in a ginekologia - i principali rapprisentanti

Sicondu u sustegnu attivu, suppositori antifungali vaginali pò esse divisu in i seguenti gruppi:

Cû flussu pocu cumplicatu, hè pussibule di utilizà suppositori d'antiseptichi Poseidon-iodine.

Ricertamenti, a popularità di i mediurevuli antifungali cummincii è criscenti, in ginekulugia sò candelli:

Tristan hè spessu combinatu cù altri infezioni urogenitali. Per quessa, i preparati cungiuli cundite sò rinfurzati più è più appiecenti.

I vandali antifungali vagabon - quandu si applica?

Ogni suppositori antifungali di trisera pò ripruducerà u patogenu è disturbanu e funzioni vitale. A causa di l'azzione locale, a concentrazione necessaria di a droga hè stata aduprata in u situ di azione prima. Ogni suppositori antifungali per i femmi sò ricumandati per esse usati ancu cù carru asimptomàticu. Spécialmente s'ellu ci sò manipulazione di diagnosticus o operazioni.

A terapia locale cù suppositori antifungali in a ginekologia possa i so disvantages. Spessu a riunioni di sintomi dopu qualchì mesi. Per quessa, in i cundizzioni maiò è quandu u prucessu hè chronizatu, hè ancu necessariu di utilizà l'antifungali cù u tableted.

Per una effizione bisogna di u trattamentu, hè megliu sottumessu un studiu di laboratori cù a definizione di spezie Candida. Dopu tuttu, ci sò parechji diferenzi in l'effettu di certi patogeni. Per quessa, stu aspettu hè cusì impurtante prima di sceglie un medicu. Ci hè cunsigliu per annunzià ogni ghjornu usi suppositori vaginali antifungali per impidiscenu a recurrenza di candidiasi urogenitali.