Alejandro Gonzalez Inarrito e Oscar-2016

Direttore di l'oresi mexicani Alejandro Gonzalez Inarritu in u 2016 hè falatu in a storia, cù l'Oscar per u seculu annu in una fila. Iniarritu hè stata premiata una statuette d'oru per "U travagliu di u Millore" nantu à a film "Survivor", basatu nantu à i veri avvenimenti.

A via à Iyarritu à l'Oscar appelé

U successu hè vinutu à Inyarrita ùn ghjornu à a nuvola, micca u ghjornu di ricivete l'Academia Americane di Motion Picture Arts Award. L'attività creativa Iyarritu hà iniziatu cun u travagliu nantu à a radiu, chì ellu combinau cù e lezioni in artu e direzione teatrali. Carrera in a pelicula Alejandro G. Inyarritu hà iniziatu in u 1995 (à l'età di 32). Fici un thriller "Per u soldi" in spagnolu, è digià in quasi cinque anni u principale direttore hè avutu. In u 2000, u film "Bitch Love" ani rivisiunati poi riveduti in u Festival di Film di Cannes, è ghjera allatu in cinéma in l'U.SU è in u RU. Dopu questu, Alejandro s'hè stabilitu in u mondu di u cinema, parechji volte nominati per un Oscar, è u primu premiu seriu era in u 2000 in Cannes per a cinta "Bitch Love". È, finalmente, in u 2015 Alejandro Gonzalez Inyarritu hà prese l'Oscar appassiunatu per a "comedy" nìvuru "Birdman", in u quali u rollu principali hè statu fattu di Michael Keaton.

In u 2016, nè parechji filius di talentu Adam McKay ("The Game of the Fall"), Leonard Abrahamson ("Room"), George Miller ("Mad Max: The Road of Fury") è Tom McCarthy ("At the Center") competed with Alejandro Gonzalez Iñarrit for Oscar attenzioni ").

Quanti l'Oscars do Alejandro González Inyaritta?

Inyarritu hè statu u primu direttore in l'ultimi 65 anni, chì anu ricivutu una statuette d'oru per dui anni consecutivi, ripetendu a pruibitu di u direttore cinematograficu americanu Joseph Leo Mankiewicz. U so cumpagnu pigliò l'Oscars in u 1950 è u 1951 pè i film "Letter à Three Wives" è "All About Eve" rispettivament. Dopu à Mankevich, dui anni in una fila, ricivutu una statuette d'oru per diriggiri solu John Ford in u 1941 è 1942 -m.

In u 2015, Alejandro Gonzalez Inyarritu hà pigliatu solu tri Oscar pè a film "Birdman". I Statuettes sò stati premiati per a Best Picture, Best Director's Work and Best Screenplay Original. In u 2016, Inyarritu hà ricevutu u so quartu premi Oscar omancu per u film "Survivor".

In più di i premii cinematografici più altu, Inyarritu hà ricevutu u Globu d'Oro è u BAFTA per i film Survivor (2016) è Birdman (2015), BAFTA per a film Bitch Love (2002), u Premiu di Film Festival per i film Babylon (2006) è "The Love Bitch" (2002), u Premiu UNESCO à u Film Festival di Venezia per u dramma "11 settembre" (2002).

L'Oscar in u 2016 fù datu à Inyarrita incestu

A via di Alejandro Gonzalez Iñárritu à l'Oscar pè a pintura "Survivor" cù Leonardo DiCaprio era intagliu di difficultà è obstaculità. A cinta hè stata sparata in difficult conditions climatichi è cù u fluwu più forte entre i membri di l'equipaggiu. U direttore ùn hà micca utilizatu gràficu in principi, cumu si cunvintu chì e tecnulugia di u compitu ùn pò micca rimpiazzari u mondu reale. "L'invernu hè difficiule di sparà in u invernu", dice Inyarritu. Neve, ghjiornu pesante è un vastu squadra (è micca sempre cuntenti cù i cundizzioni è l'urganizazione di filmi) - tuttu questu scelta forza incredibile di carattere è di pacienza. "Ogni parmu, l'equipamentu spalle. A purtalla da u locu à u locu era un pesadore. In ogni casu, senza ferite seri, a sicurità mantene una priorità ", queste parolle di u dirittariu discriva solu una piccula parte di i prublemi nantu à u settore.

Leghje ancu

"Survivor", apparentemente, esiste cusì u direttore chì in i prossimi immedanei ellu solu "dorme in a so grutta durante sei mesi".