Hè pussibule di dà nascita dopu a cesareanea?

Parechji donne chì hà sappiutu questu operazione cum'è una sección cesareana sò interessate à a dumanda di se esse permettenu di nascita dopu a seconda gravidenza. Uni pochi decades ago, una pregunta era inapproprita, perchè Sì una donna hà avutu una storia di Caesarian, e dopu li partiti successivi si sò rializati solu in questu modu. Tuttu consistia à u fattu chì i medichi pricidenti usavanu una tècnica di operazione ligeramente diversa (incisione verticale di u segmentu supranu di l'utru), à u quale u risicu di cumplicazioni era altu. Oghje, durante a cesareà, l'accessu à u fetu hè realizatu da a seccioni cruci riduce, chì in sicuru hè menu traumaticu. Hè u cambiamentu in a tècnica di a realizazione di una intervenzione mediatica chì hà fattu a trasmissione naturali dopu a sezzioni Cesaree una realità.

Chì ci sò l'avvanzi di avè una nascita naturali dopu a cesarean prima di riducerà questa operazione?

Inoltre chì un annu ndipinnenti wara a cesareanzione in l'anamnesis hè pussibule, anu anch'ellu unipochi vantaghji.

Allora, prima di tuttu, hè bisognu di dì chì in cesareà stessu hè una operazione cavitaria cù assai cumplicazioni è cunsiquenzi chì anu inorazione in quasi ogni interruzzione urgente (infezzione, infezzjoni, hemorrgia, danni à l'organi vicini - intestinali, vejiga, etc.). ). Inoltre, qualsiasi anestèsia - questu in u stessu hè un risicu, perchè. Ci hè una probabilità alta di cumpetizione, a più frequente di quale hè un scapariu anafilatticu. Per quessa, l'anesthetici stessi dicenu chì ùn ci hè micca anesthesia "faciliata".

Quandu u trasportu per cesarean, i prublemi ponu esse risultati in u zitellu. In particulari, i viulazione di u sistema respiratorju sò assai cumuni. Hè necessariu ancu di piglià à cuntà u fattu chì u zitellu pò esse natu primu di u prescrittu, se u terminu di nascita era determinatu incorrectly.

In più di tutti quì, cun ughjettu naturale, u prucessu di lactatu hè moltu megliu, chì hè impurtante per u crescita normale di u zitellu è rinfurzà u sistema immune.

Ciò chì prublemi ponu esse cù u secondu natura dopu à a cesareà?

In certi paesi occidintali è oghje i medichi si scantaghjanu per fà cumincià nàscita naturali dopu a cesareanale. A cosa hè chì l'assicuranza lucali ùn anu micca basta à i ferii per fà, scantannusi di u sviluppu di pussibbili cumplicazioni.

A più cumuna di queste hè a rupture of the uterus, chì hè causatu da a furmazione di una cicatru fràgliu dopu a cesarianu. In ogni casu, a probabilità di sviluppà una situazione hè assai picca, solu 1-2%. À u stessu tempu, i scientifichi americani in l'anni 80 di u seculu passatu dimustratu chì u risicu di sviluppà una cumpurtamentu cumu pò prutezione, cum'è e donne cun una cesarianu in a storia, è quelli chì dani nascinu in un modu rilicliu.

Adupratu per esse ch'ella nascita naturali dopu dui sequi cesareani sò simpliciamente impussibuli. In ogni casu, i obstetrici oveste pruvò l'oppostu. A cundizione principale per a nascita in u modu classicu in questu casu hè a presenza di cicatrixi beneddi nantu à l'utru. Per questu quì hè bisognu chì almenu 2 anni passanu da l'ultima cesareanea.

Cusì, a risposta à a quistione per sapè si i nasciti naturali sò pussibuli dopu a sezzioni cesareà hè posittiva, basta chì i cundividi siguenti cunnosci:

Cusì, più di u 80% di e donne sò sappiutu di trasportu indipendente dopu a prima cesareanale.