Cake "Napoleon" cù crema - una ricetta classic

Oghje, vi cunsigliarè cumu sippuri Napoleone cù culomba. Se si un pastellu hè nantu à a tavula, in casa quì ci hè gioia è divertente. Per fà fà questu hè un prochju mancu, ma u risultatu hè vale.

Ricetta Classica per a torta di Napoleone cù crema

Ingredients:

Per a crema:

Per decorazione:

Preparazione

Prima di facemu un alceanu, vi diceremu di cumu fà cunfettu diliziosi per un torta di Napoleone. A Farina hè speduta in un coltu, aghjunghjene l'oliu cremosi freschi è grind finu à l'obtituata fina fina. Allora facemu un picculu scherzu in a massa, fate l'ovu è sburdà a soda, chì si stende cù l'acitu. Dopu, poverò in u latte è brusgiate una pasta brutta chì ùn manca à i vostri mani. Avà dividite in 15 pilami, u listessu tamantu, mette nantu à una guantera, copre cù una spugna di tela è pulita in u friddu durante 45 minuti.

Intantu, aduprate a ricetta classica per a torta di Napoleone. A maiò parte di u latti hè una cuttutu caldu, avemu precipitu u zuccheru è u mischju. U latinu restante hè spesu in un vetru, arrberemu u fècheru è fate l'ovu di pollo. Scumpite tuttu è ne puru un pocu tempu appena. Dopu chì i cristalli di zuccaru dissolberse in u latte, sulluzzate in liccazioni di starchi è agite finu à i moffuni. Quandu u custardiu cumincia a pivarale è pareva una cunsistenza nantu à u kissel, cacciammu i platti da u pianu è i fridhe. Ora andate à a preparazione di u pasticcellu per u pastiche: aghjustemu e pilcheghji friddi nantu à una tassa fugliale cù a farina è rintra in cilazioni fin'à fine. Trim-edges cun un cuteddu è trascinare sueficamente a bracciale à una bacia. Perforemu in parechji posti cun un forchetta è mandi à u precu furne per uns 5 minuti. Facemu stu prucedimentu cù tutti i pasticci. Avà chjappini, fassi cun un foglie è aghjunghje l'una di l'altri, formant una torta. Tagliate a pasta, puru, affucà, è poia in moltu nantu à u fogghiu è sprinkle a cima è i costi di i manciari. Da quì sopra a torta cù una film, aghjunghjenu una tapa grande è u metti nantu à un pani chinu d'acqua. Abbandunate u "Napoleone" sottu a stampa per a notte sera, è poi apprezzate cù a buccia di frutta fresca, sprinkled cun u zucchero di pocu pressu è serve à a table festiva.

Home classic "Napoleon" cù crema hè a mellor ricetta da a zitella

Ingredients:

Preparazione

U so brùdzulu u moltu frescu in molti di cubi, mette in un pappuluzzu, foglie a farina è tufone un saccu di polvere di pezzu. Scorri tuttu in una feglia è pour una cervecita fresca cun un fiore finitu. Amassi a pasta alla, dividite in 9 e scatuli è wrap each in una film. Cumpigliulemu e bracciali in u frettu è dette da 2 ore. Dopu quì, puderebbenu ogni bulu in un capeddu finu, cù un pianu, dà a forma ancu desitvuli è percusce ogni ghjornu cun una forchetta. Aggherou e pasticci fora in un forru preinfirmatu solu di 7-10 minuti. Dopu ci ne ridassi, scomballate cù u custardte è u moltu u pastiche. A cima ùn hè micca macchina, ripiglià u trattatu in u film è metteva fora per a notte in a fria. Trimate a massa, ancu, affucà, è poia in moltu. In a matina aghjunghjemu a cima di u tagliu è i costi di u Napoleon cù a crema, l'asperu cù migghioli è serve u pastellu à a tavula.