Fondue in modu suizo - un prato chì vene di i ghjente

Fondue hè u principale è quasi u solu pianu svignatu naziunale. Natu da i pastori in a muntagna di neve, hè ideale per un'assighjenti in pratica è longu longu. Baguette francese, cù u so brùcciu ciuffu è croccante, chì permette un pezzu di pani à mantene nantu à a furcedda, criata literalmente per fondue. In l'scelta di i casgi in seguitu e vostre preferenze, ma ricurdate - u furmagliu hè più ghjovanu, u più faciule u so gustu. È una buttiglia di vinu à una fonduta caliente ùn hè micca ferita.

Ogni cantonu pussedi a so pròpia ricetta per fondue. U solitu ci hè cunsiste una mistura di 2 furmagliu svizzeru - "Gruyer" è "Emmental" - in parechji scatuli, fugliate in un vinu biancu seccu cù l'addimbrata di vodka cherry. Se a fondue hè culuratu senza vinu, i pezzi di pane sò primu capi di pezziunate, è solu dopu in u furmagliu friddo. In Ginevra, per esempiu, a fondue hè aghjuntu à pezzi di morels.

Fondue ùn hè micca solu un pane, hè un rituali vera. Nunda pò sculasturà a ghjente cum'è una carne cumune da un "caldera" cumuni. Ci hè una fondue-etichetta tutale. Allora, se una donna accidentallye chjappà un pezzu di pani in u so furmagliu, ci debittà u bè chì tutti l'omi prisentanu. Se un omu hè cusì "castaway", ci compra una buttiglia di vinu. È se perde u pane novu, u ghjornu fondue hè obligatu à accade.

Fondue Neuchatel

Ingredients:

Preparazione

Cù u furmagliu tagliate a crosta, fegate micca nantu à un grossneru grùassu è aghja. Preparate u pane in anticipu - hè megliu di piglià stale, perchè più tardi ùn anu chjuditatu in u furmagliu friddo è u cuteddu in cazzi di tazzi. U limentu di l'agliu hè cutatu à meza è grattannusi a superficia interna di a fondue, dopu chì l'agliu hè rimannatu, ùn avemu micca bisognu più.

Pigliemu a fonduffpot nantu à u quemadoru, chjama u focu è fremenu u zuccu è u vinu in a tazza. Trascendu, pour un filu finu di fècheru. Quandu u liquidu calenziu, aghjunghjemu u furmagliu è staghjunghjevule finu à ch'ella si funnu. Solim, pepite à u gustu. Se a massa hè troppu liquidu, aghjunghje un pocu fugliallu. À a fine, pouria in vodka di cirasa è cunglite. Cumpigliulemu u focu à u minimu è cugse a massa di furmagliu di burbuna di fette di pane, roscati in i bifè.

Fonduta Cheese in zucca

Ingredients:

Preparazione

Cù una carattere tutale rassa chjucu, tagliò a corona è nece l'insidi, sguassà e manufatti. Foglie a zucca da l'internu cù u salinu, una cullette d'oliu d'oliva, un cravu di l'agliu è spices. Mandemu à affaccià in un pre-caliu à u furmulu di 180 ° durante 45 minuti. In a padedda, calienta l'oliu rimane è friggere nantu à a cipolla finita, l'agliu è chile durante uns 3 minuti. Allora aghjunghjenu funghi finamente chopped e fritte cù altre 5 minuti. Aghjunghjite a farina è passanu per 2 minuti. Scappi u vinu, fate vene un bagnu è sguassate u paninaghju da u focu. Aggiunate u furmagliu rossu è staghjunghjevanu finu à fundate. A fine si vultemu in crema. Scambià a massina di furmagliu in una calabrosa calata, sprinkle cù licizziuni sage picchi è serve cun un pezzu di pani. A nostra fondue di furmagliu hè prestu!

È quandu u furmagliu hè finitu, stu vasettu improvisu pò ancu esse manciatu da scraping the meat with the spoons - un trattatu ideale per i vostri amichi in una festa di Pasqua!

Se vulete diversificà a vostra tavola di vacanza, vi cunsigliemu di pruvà fondue di carne , i ciddi duverebbe pitturà.