Viking house-museum Pjodveldisbaer


L'Islanda hè attrattiva à ogni mumentu di l'annu: invevà di a staghjunalità è viaghja à parechji regioni di stu paese, i turisti certamenti scopre a cosa fascinante.

Pjodveldisbaer: visitare i Vichinghi

"Unu di i sicreti megliu cunsirvatu di l'Islanda" hè chjamatu a casa-museu di i Vichinghi Pjodveldisbaer, situatu in u sudu di stu paese. U riprisentà una splutazioni reconstituita nantu à quali i Vichinghi vissiru duranti u piriudu 930-1262. U cumuni di u museu accuminzava a èssiri edificatu in u 1974 è hè apartu in trè anni, quandu u 24 di ghjennaghju 1977 u 1100 anniversariu di u stabilimentu di l'Islanda fù celebratu.

U museu di a casa trasmette l'ambiente di a vita di u core di e più grande famiglia islandese in l'era di u primu Mediu Medievu. L'autori di u prugettu pruvatu di prisirvà cun priserevuli micca solu e dimensioni è forma di edificazioni residenziale chì eranu stati in quelli tempi, ma ancu a so situazione. U Pjodveldisbaer complexu include quartieri viventi, terreni agriculi, un locu di u travagliu, una chjesa church.

Immediatamenti dopu à entra à a casa, visitadori accede u corridor. In questu, cintinaghji di anni fà, i Vikingi l'abbandunonu e so robba imbiancata in u ghjornu, è ancu almacenà e strumenti. In u spaziu di l'hostessia, i riservi d'alimentu sò stati guardati per u almacenamiento: granu, carne affumicata è secca, prudutti di latte. Inoltre, i visitori à a casa di u museu vede cumu in quelli anni d'anni, i ghjente viking hè stati equipati di latrini.

U salottu (o a sala centrale) era a parte principale di a splutazioni. Quì, i so abitanti cugliau per fà u travagliu ghjornu, manghjendu è socializing vicinu à u focu. A questa stanza era ancu chjamata sala di chimenea. In una di i so rincerti hè una storia fatta di petra naturale per a grana.

In u museu Pjodveldisbaer i turisti certamenti si mostranu comi l'abitanti di a splutazioni durmianu. I cammisuni abituale sò sustituitu "camere di dorme" o un armaleddu. Sò ancu situati in u salottu. In a casa-museu ci hè un altru pranzo per salottu - in particulare pè e donne. In elli, l'anzienta tocava a robba è dispostanu festiglii prufani.

In u territoriu di u complexe Pjodveldisbaer ci hè una piccula capella basta di e legnu è cuparti da a turba. Hè stata edificata in u 2000 nantu à a fundazione di una chiesa reale chì i scontri archieologichi scupertu annantu à scavi annantu à 30 anni fà. Immediatamenti dopu a custruzione, a cappella hè stata consagrazione di u Bischinu di Islanda nantu à l'occasioni di a celebrazione di u Millennju da u mumentu stu paisiu adopra u Cristianesimu.

Cume accade à a casa-museu di i Vichinghi?

U cumuni di u museu di i Vichinghi Pjodveldisbaer si trova 110 km di Reykjavik . Pudete scaricà da a strada di a cità di Selfoss , seguitu à a strada 1: u percorsu versu Flúðir faci una mitità ora.

A Viking house-museum Pjodveldisbaer in u valle Tjörtsaurdalur hè apertu à i visitori da u 1 di ghjugnu à u 31 d'agostu ogni ghjornu. Oghje ghjornu: 10.00-17.00. U bigliettu per un adultu costa 750 Coronatu Islandese, per i zitelli sottu à 16, l'admission is free.

I telefuni di a casa-museu di i Vichinghi: +354 488 7713 e +354 856 1190