Correzione laser di visione - contraindicazione

Per parechji dicennii, i scentifichi anu cercatu un modu sicuru è efficace di rinforzà l'aghizza visuale, è, finarmenti, correzione laser, chì, attendu à l'ambientu otticu refrattivu in l'ochji (córnea), cambia a so forma. Questu restaurate u cuntenutu nurmale di a foto nantu à a retina - in u locu duvere duverà esse in una persona cù vista sana.

Comu à qualsiasi operazione, a correzione a visione laser ven certu contraindicazioni - sò settimati da u duttore dopu un diagnosticu sanu.

Quale hè chì ùn pò micca fà una correzione?

A causa di u fattu chì durante a gravidanza, a visione di una donna s'agrende un pocu, i donne in una pusizione interessante cù u trattamentu laser si deve aspittà. U stissu scrittu à e femmi chì pensanu à stà incinta in u 6 anni è di eterni.

Inoltre, a cirurgia ocular (correzione di visione cù un laser) hè contraindicata quandu:

Ùn fate micca una currezzione in u casu s'ellu ci hè una operazione in a storia di una operazione chjesa cù u distanza di a retina di l'ochju.

Restrictions after correction of vision laser

In l'absenza di contraindicazioni, l'operazione hè realizata sottu l'anesthesia lucali per un quartu d'una ora, è u paci ùn pò andà immediatamente in casa. In ogni modu, a ricuperazione di a correzione di visione laser veni à esse cumpiutu cun certi reguli. I medichi sò stati cunsiglii:

E cunsicenzi di a correzione a visione laser

In generale, l'operazione hè tutta u sicura, è u risicu di u so disugiu disfunctionale hè menu d'1%. Tutte e pussibuli cumplicità di stu casu sò spartificati in trè categorii.

  1. U risultatu finali di a correzione hè pusitiva, ma u periodu di riabilitazione hè duoppu: l'edema corneali, una alliricità à i medicazione chì pigghianu dopu a correzione laser di visione, omission di a parata, a riittitulazione altamente tardia.
  2. U risultatu finali di a correzione dipende nantu à a terapia intensiva cù i medicazione speciale, un segundu operazione pò esse dumandata: insuficiamente umidificazione di a mucosa; keratitis bacteriana o herpetica; oghja alcuna opira di a córnea.
  3. A seconda operazione hè necessaria: eliminazione paritea di l'epiteliu o riparazione paralizia, opacità alta di a corse, regressione di l'effettu refrattivu.

Sceglie un medico è clinica, avete da esse moltu attenti, postu chì hè un diagnòsticu califieru - a chjave per a riezione ripetuta di a visione.