Chicken baked in foil

Une di i plati chjaru di parechji amandulieri hè un puddastru, cunghje nantu à u fornu è, sicuru, in filu. Dopu tuttu, a so preparazione ùn dete micca assai difficultà, è avete da piglià un piacè di u mumentu chì u fragranza di u pappagallo avete cresce in i camere. Oghje, u puddastru hè dispunibule per manghjà almenu ogni ghjornu, senza chì ùn haiu paura di spirimintà cù a preparazione, cumplementàla cù ingredienti è spezii differenti, sguardi nantu à a strada hè sempre insanamente savore pranzu. Avemu bisognu di voi ricchettuli detallati di u pollulu sicuru in furmagliu alimentariu chì detti a quantità è quantu duvete aghjunghje à u fornu.

Chicken furmagliu solu in fulariu cù patate è manzili

Ingredients:

Preparazione

Cumu combina in un pezzu u vinu cun salsa di soia salata. Fuscia cù una marina di such marinata tuttu u puduto lavatu sottu acqua fridda in tutti i posti dispunibuli. L'aghjustemu dinò per un menu di un'ora.

I tuberculi di patata sò puliti è tagliati maiò 4-6. Da i manzoni lavutevi, divisu in a meza, i riniscienu i cotiedomi è i tagghianu in tagliati maiò grande. E pumati è i patate sò cumminati in un cuntinuu, salitu à u gustu, cù salitu à l'amandule è moltu. Questa stuffing hè struttatu di pezzi è di filu cun una agulla aghjunghje i vaddi di a pelle, perchè l'ave ùn cariu. In l 'oliu in quattru tappe oleatu o pezzu oghje l'oliu. À e so vina, fate un altru pezzu, s'ellu avete firmatu, dopu cercate tutte l'arghjetta di u fucili, strapitu. Mandemu u puddastru, dispostu nantu à a panettore di furna in u fornu è agite durante 1 ora e 10 minuti à una temperatura di 185 gradi. Per ottene un colore di doru per 10-15 minuti prima di coccia, avete a fiora.

Chicken fillet baked in foil with limon

Ingredients:

Preparazione

Preparate per fugliale di pollo è foglie à u gustu cun u moltu saltu. In u ketchup agghicà u ziddu di limonu, stir u lubricate sta mezchemu cù a carne. Spread all this beauty in un pezzu, un oliu di petra è di coperchio di ogni bastone cun grande taglije di limonu fresco, è apretu firmamente l'arbureti rilivati ​​di u pezzu, pressu cù a palma di a to manu è dissiru u filettu nantu à una bachju di furmagliu, in un forru precuéde de 190 gradi. Pigliemu u pranzu prestu in 50 minuti.