Cumu scurdate?

Da u puntu di vista di a medicina, chiancile hè ùtule. Ma l'esercitiva lacrimeza pò causà assai inconvientenza. Pi chianse solu, è da calmà è cumincià à attru hè bonu. Ma, cumu si i crescenti nantu à a minima occasione è ancu in contru à u desideriu di una persona? Per sapè cumu per cuntrollu stu prucessu, pudete sapè cumu pò esse chjapputu. Ci hè parechje manere di fà questu.

Cumu ùn dettu a chianci per qualsiasi raggiuni?

U prublema di a lacrime sproporziunata spessu hè un caratteru psicologicu è hè dovutu à e caractère individuale di u temperamentu umanu. Per quessa, un sforzu simplu di vuluntà hè improbabile di aiutà. Avete da principià eliminendu e cose di e vostre propri lacrimi, se hè a insecurity, l'timidez eccessiva o u resentimentu. Ùn ùn mette in l'autudicultu è ripiglià in l'authientiu. Per risolviri u prublema di quantu d'esse chianciutu tuttu u tempu, vale a pena imaginate quarchi cosa chì ùn hè micca in relazione sana à a situazione chì vi ha abbia. In altre parolle - distracte, cambia à qualcosa cosa. Ancu un cuntu simplici nantu à sè stessu o eserciti mentali similari aiutanu. Pudete puru sceglie per questa attività è fisica, per esempiu, squatelli regolari, push-ups, etc. Un bicchju banale d'acqua, drunk in small sips, aiuta ancu aiutà.

Cumu scurdate di chianciari quandu vo site à voi?

Se li lagrimi sò rispunsevule per u cumpurtamentu aggressivu di l'avversu, avete averà ancu un pocu chianci for show. Hè pussibule chì una persona chì chiancieghjanu à voi sarà a vargogna e cede d'elevà a so voce, per andà in una cumunioni più constructiva. Se ùn avianu micca succorsu, dopu à cinque minuti, chì u prufunniu serà bastatu per parlà, hè necessariu di passà in un attaccu attivu. Eccu quì hè pussibule un suche cunsigliu efficae à falla di chianciari: accumincianu a gridari comu risposta. Questu hè solu u casu chì u zaccu duverà esse spiegata cun una bianca equivalenti. Hè improbabile chì u tirannu chì attaccasi aspetta chì a vittima si sparghje senza lacrime, si piacerebbe risistiri à l'ardore. U so discursu rapidu è veloci hà da esse supplitatu cù gestiti, per esempiu, punichi fini o chjappà l'aria cù u palmu di a so manu. Tuttu chistu vi distraerà da lacrime è cambià à altre attività attiva. Senza ùn esse purtatu, abbastanza per sopra i stessi cinque minuti è da trasmissione a conversazione in un canali più tranquillo. Ma se u dialogu ùn hè impussibili, allura l'ottima scossa hè cura di tactu. Hè perfettamente permissibile d'abbandunà a suluzione finali à u cunflittu per più tardi, quandu avete trattatu capunanzu cù e vostre lacrime.

Cume prestu à calmà è di chjappà?

Quessi ci sò disposti quessi situazione chì quessi ci hè un'antra impastughjatu, ma quì ghjè avvicinendu a gargia, è solu s'imbruta di scorri da l'ochji. Ma questu prublemu pò esse trattatu cun più rapidamente. Ci sò dui mètudi fugliale di modu di rapidamente d'esse chiaru: l'eserciziu di respirazione è l'inclusi di un sensu di l'umuri . In u primu casu, hè bisognu di cumincià à aspirazione in bocca, cù u diafragma è a cavità abdominal. À u stessu tempu, hè fisicamenti impossible di respira in stu modu, cusì i lacrimi si stà imprudentmente. E àutru, l'esercitu aiutà aiutu à calmassi è cumincià à pensà à pruduttu. In u sicondu casu, hè bisognu di fà imagine qualcosa ridículu è ridiculu. Per esempiu, per sognu un grande sacru di basgiu, chì si mette in crapella nantu à a testa di un omu chì vi porta a lacrime. Pruvà imaginassi quantu pussibuli u so scantificatu di a face è a riflissione susseguendu, è vi guarantisci d'impediscenu di perdre i lacrimi è di principià per trasfurmà à una attitudine più pusitiva.