Jam "Pyatiminutka" di manzili è chokeberry

Sì a cugliera di manzili hè grande, alcuni di questu ci hè duvutu esse dispuniti, o mette in l'alimentariu per l'animali, o pò esse cunservatu. Sì un cunfettu simplice ùn ci micca inspiratu, cunfittendu manghjà di manzili cù l'aghjunghje chorizianu ashberry - hè ancu più útil.

Preservà i vitamini

Hè cume chì durante u trattamentu termicu ùn sò micca cunservatu in tuttu, perchè a nostra dimarchja hè di riduzzione di a preparazione per un minimu. Hè faciule! Pigliemu un addumu di manzili cù u pacchettu "Pyatiminutka".

Ingredients:

Preparazione

Sceltu è ancu u mo rowan, u zuccaru hè dissolutu in 1 litru di acqua (pudete calenderà) è fremenu u zucchinu baga. Pudemu u coccu. Quandu u pudete avà vapeur, riparemu 5 minuti, stirate è sguassate l'espuma, e poi l'avessi i frutti freschi.

Intantu, preparanu a manzila. Facemu un cunfettu di manzili cù lobuli cù chokeberry - i mo mancioli, di asciugare seccu, tagliate in 4 parte, sguassate u mediou cù e sementi è tagliate in tagliati finti. Bajate i fette in l'intrecciate, maritare è cocilu. Da vitechate à novu coccia durante 5 minuti. Cool and cook for a third time. Pudete metà a marmellata in frasi sterili è rintulu per l'inguernu. Comu pudete a vede, hè faciule fà cunfittizionu mandu di cumpagnia cù manzili, ma micca assai veloci, di solitu durà 2 ghjorni per fassi un "Cincinnati".

Cambiammu li proporzioni

Se manice ùn sò micca riunificati assai, ma a vindetta di a carna di a muntagna hè grande, pudemu coccu un aranciu sfarente è diliziu cù l'arugula cù manzili.

Ingredients:

Preparazione

Se ùn ci hè micca tempu per ghjucà cù a cocciuta è rinfrescante, preparanu cunfettu di manzili cù chokeberry, usando una ricetta ràpida. I mo bagaglii, sguassate i bagnu è assicurendu chì ùn anu micca danatu. Se e raghji si ponenu per friddà, i putemu per parechje ghjorni in u locu, ùn sò micca amari. I bacchi sò spressi in una tazzuletta, in a quale aghjunghjemu a marmellata è an arrizzà a mità di u zuccheru. Eppuru manghjà in tanti pezzi a talla di un frutte di rowan, sicuru, dopu aduprà a semente. Scappamu u zuccaru restante in u stessu catu è in coperazione cù sopra. Ci hè aspittendu un paru d'ora, mentri u zuccu hè attribuita. Pudete principià a coccia. Càlmane nantu à u caldu pianu, è stinzanu finu à chì u ghjattu hè abbastanza. Agghianu spezii (pudete fà senza elle si ùn vulete intruduce l'aruma è u gustu di a carna di a muntagna). Quandu u cumpimentu torna, in u caldu più bellu, fate u circondu per un quartufu di una ora, poi pute u puderebbenu, cù frasi chì sò lavati è sterili in steam. Pudete pruvà cun varietà di manzili, ma u più delicatu è fragante - jam di Antonov apples with black cigarette. Pruvate - ùn ùn lascerà!