Vestiti di u Festival di Cannes 2016

Qualchese avvenimentu secular, chì hè cupartu da i mondiali mundiale, ùn faci micca senza una discussioni tempesta di a robba di i participanti. Per esempiu, u Festival di Cannes 2016, chì hè stata a fine, diventenu l'eventuali principale di sta stagione. E famusi fimmini di moda ùn mancà l'opportunità di caminari nantu à a catifa russa in vestiti d'occhi chi ùn passà in bigtoni. Tuttavia, ùn era senza a qualità oppostu. Forsi queste hè un sbagliu di i stylistichi o un modu di maneuver astuzia, ma, un modu o un altru, l'ughjettu per esse in u focu hè stata alcanzata.

I più vistimenti di u Festival di Cannes 2016

Trà u grande numaru di stati invitatu sò quelli chì, cù i so armati, eclissi per tutti l'altri posti. Per esempiu, unu di quelli hè stata u beddu u telefunu Hofit Golan. Sceglite un bustier long-bustier A-silhouette, a donna ùn hà micca persu perde. Nude mudellu cù una stampata negra, ricorda di l'alpinità, hà veduta assai uriginali.

In seguitu in u focu hè l'inevitabbilità è sempre elegante Naomi Watts. Per u 69 Festival in 2016 in Cannes, a donna hà sceltu u vestu viulente largu di una silueta da Armani Prive. L'ind'i prune era decoratu cù una decorazione metalizada è cumpletu cù un colpu diliziu.

A quantità assai attenzioni era pagatu à u juru stessu, postu chì sò u core di a festa. Cumu si deve esse, Kirsten Dunst, chì si celebrà in tutti i grandi estremi, hà sempre in eclissi u so gustu impeccable. Per u 2016 di u Festival di Cannes, a zitella hà sceltu un vestitutu chiffon rosa di Gucci, decoratu cù una poppies fuglianti enormi. U so cumpagnu hà assuciatu cù l'ùmmira di a pelle, è a ghjuvalla di diamanti di Chopard enfatizò una bella figura.

Eppo, u decoru principali di a sera era a mòglia di George Clooney, u preferitu di tutti e donne, Amal. A so pelle scarsa era in armunia perfetta cù u vestitu giallu pallidu, è un ripertoriu in fondu fu enfatizatu da a so femminità, sexy è bellissima pedi slender.

Peppuni Vestiti Cannes Festival 2016

Tra li famusi personali eranu chiddi ca i so stylisti sò chjappi. Per esempiu, a famosa attrice italiana Kristen Stewart fighjenu in modu ambiguu. A parte trasparenti alta di u vestitu ùn era micca à tutti cù u faldurà, è da u pezzu, a zitella generalmente decide à ricusà. Invece, averia chì a stella stella era incunificata in una tale scumessa imaginosa chì prestu prestu a so disfrazzione.

Vanessa Parady anu decisu di sviluppà, cambiantighà u so modu di costume per un vestitu di lace . In ogni casu, i motivi brillanti chì eranu prisenti in u pruduttu, solu spoiled l'apparenza di l'stella.

Leghje ancu

Bé, Bella Hadid, ghjustu decidiu di abbandunà i so mutanni, affinchendu solu un vistitu di raso satinicu in u stilu di una cumminazione, cun un corpusculiu in u profettu, righjunghjendu quasi a la cintura.