Omo River


Unu di i fiumi più grandi di l'Etiupia hè Omo (Omo River). Scale in a parti sud di u paese è comprende parechje spazii prutetti chì anu un ecossimu unicu è diversi attrazioni.

Infurmazioni generale nantu à e attraversu


Unu di i fiumi più grandi di l'Etiupia hè Omo (Omo River). Scale in a parti sud di u paese è comprende parechje spazii prutetti chì anu un ecossimu unicu è diversi attrazioni.

Infurmazioni generale nantu à e attraversu

U fiume hè uruguaiana in u centru di l'altipiani etiopi è si sparghje in u lagu Rudolf, chì hè altitudine hè 375 m. Omo travagliate a fruntiere di u Kenya è Sudan meridionalu, è a so longeva durata hè 760 km. I tributarii principali sò Gojab e Gibe.

U guvernu di l'statu di u bacinu principia a custruzione di e grande stazione di energia di l'energia di l'energia. Anu avè aduparà à Addis Abeba incù un suminatu d'energia ininterrottu. Ci hè digià 3 stazioni d'energia di l'energia di u cirè délèttiche, a capacità di ognuna hè 1870 MW.

Unu di i posti più difficiuli in Etiòpia hè a vallée di u fiumu Omo, perchè i colonialisti ùn ùn passanu micca quì. Oghje, sti territorii anu una flora è fauna unica, è dinò in parechji gruppi etnique, chì in a so uriginale aghjunghje i turisti da tutte e monde.

Tribù di u Vallu Omo

A maiò parte di l'aborigine vivenu in a costa, a so vita hè intimata da l'acqua. I paesi indigini chjode u numaru di reguli ecològichi è ecunomichi, hà amparatu à adattà à u clima difficiu, adattatu à a sece è à i vittimi staggiani. Per regule a terra, e tribù utilizanu tunnellati di sedimentu chì u fiumu falla.

Dopu à a fini di a staghjone di tempesta di a chiuvuta, a località cumincianu à cultivà u tabacco, u maize, u sorghumu è altri culturi. In a vallée di u fiumu Omo, travaglià u bistiame, caccia animali salvatichi è pesci. In a so vita di l'annunziu, l'aborigine ùn usanu no solu u latte, a pelle, a carne, ma ancu u sangue, è a lista di tradizioni include dauri, un grande dote chì a famiglia di a nozze deve pagà à a famiglia di u groom.

In vicinanza di u Riu Omo, ci sò 16 tribù primitivi, a più interessanti di quali sò i Khamer, Mursi è Karo. Eranu constantemente in guerra contru à l'altri è appartene à i diversi gruppi lingui è etnici. L'aborigine vivenu in securità cù tradizzionele anzianu, custruiscenu e caprini di stuppa e di ferries, ùn carghjenu micca cù a robba è a hygiene. Ùn cunniscenu a civiltà, a lege di u statu, è u cuncettu di a bellezza in elli hè assai diffirenti da l'accadera generale.

Un fattu interessanti

Nant'à i banche di u fiumu Omo vicinu à u paese di Kibish, i scientisti scopre artifacti archeologi chì sò i fossili più antichi. Sò representati di Homo helmei è Homo sapiens, è a so età supera 195 mila anni. Stu territoriu hè inclusu in a lista di u Patrimoniu World UNESCO.

U mondu animali

A vaddi di u fiumu hè una parte di dui parchi naziunale : Mago è Omo. Anu stati custruiti per conservà una vita unica è vegetali. Eccumi 306 spezie d'occhji, i più populari di quelli sò:

Da i mamìfichi nantu à a costa di u Omo River, pudete vede cheetahs, leoni, leopardi, giraffe, elefanti, buffalo, clandestini, kudu, colobus, zebra Berchell è waterbucks.

Funzioni di visita

Ùn ci hè nisuna infrastruttura turistica, ùn ci hè soporta pè i viaghjatori. L'Excursione sò raramenti organizzati in a vaddi di Omo, è i turisti ponu esse solu cù una guida è un scout chì deve esse armatu.

Tali scorta ci hè necessariu in casu sò attaccati da abitanti lucali. Hè bastanti periculate per passà a notte in a vallée di u fiume Omo, in ogni casu, quarchi estremessi, chì vulianu manicurà i so nervi, stilla abbandunate tende.

Cumu ghjunghje?

Pudete truvà à u fiumu Omo cù ferry à longu e passageri, cù carru in e stradali 51 è 7, è ancu in avione. In a costa custruì una piccula pista, sbarcò questu solu puderà traspurtadore di e rotuli lucali. A distanza da a capitale di l'Etiupia à a vaddi hè di circa 400 km. Trascendendu in u territoriu custiera hè pussibile solu in i jeeps cungressi, ùn sò micca guasi vitture.