Una educazione individuali in a scola

Spessu u principiu di a scola diventa un veru prughjettu, per u studiente è per i so parenti. U mari di i lacrimi di i zitelli è i nervi parenti sò spesamente in prupone l'excrescenza di u materiale di l'insignamentu chì ùn hè micca capitu cumpresu in a lezioni è preparanu lite. Quandu u prugramma stratèggicu ùn si pristate micca à a comprenda, u zitellu dimanieghja à a so pusizioni cum'è una refutazione è perde l'interesse à l'apprendimentu. Puderanu assai e scole di l'urganizazione usanu l'approcciu diffarenti individuali à aducazzioni à u so travagliu, basatu nantu à un accordu speciale per ogni studiente. Ma sempre, u numaru di studienti in a classe hè tali chì, cù tuttu u desideriu, u maestru ùn pò micca furnisce u tempu per tutti. Tanti zitelli ùn anu pussutu sapè in una basa equalizada incù altre cose à e so qualità psicofisichi: un sviluppu insuficiatu di l'aparice di parlatori, disfunzioni visuale è sinturali, autismu, etc. I paisucciu anu da puderebbe risolvià e prublemi di salute in prima, sperendu chì, inevitabbilmente, u zitellu piglia pianu à u material educattivu. Ma, in realità, vene fora di manera diferente - saltendu i punti fundamentali, u zitellu ùn hè micca capacitu per assigurà cunniscenza più complexa. Una risurta in questa situazione pò esse u trasferimentu di un zitellu à una forma di furmazione individuali. A furmazione individuali hè simile à a duttrina à a scola, cù a sola diffarenzia chì in stu casu l'attinzioni di u maestru hè dedicatu sanu à un studiente, chì dà l'oppurtunità di svelarà più in u sughjettu, passendu più tempu nantu à l'incomprensibile è micca firmendu per un pezzu tempu in un accessibilmente accessibile. Assicurendu cunniscenze nantu à unu cù u maestru, l'alumna ùn vacilò di dumandà dumande, cun più attente à travagliu a realizazione, senza esse capace d'amparate sottu à i spasi di i cumpagni di scola, è com'è u risultatu hà cunnisciutu più sapete.

Cumu passa à a furmazione individuali?

L'educazione indipendente di i studienti hè pussibule in dui casi:

1. Quandu un zitellu ùn pò micca assistitu à a scola per ragiò di salute. A decisione di trasmissione un zitellu à un metudu ndividuali di l'educazione hè fatta nantu à a basa di a cunclusione di u KEK (comissione di cuntrollu è espertu) di u policlinu distrittu. In i mani di i genitori emissione un certificatu, chì indicanu u diagnosticu di u zitellu è a durazione recomandata di l'istruzzioni individuali. Sicondu u diagnosticu, u certificatu hè issu per un periudu di un mesi à un annu academicu. Per trasfiriri un zitellu à una educazione individuali, i genitori devenu scrivà una dumanda diretta à u capu di a scola è aghju qualchì certificatu. Se prima di a malatie l'alumna visitava a scola micca in u locu di residenza, a ghjente l'amministrazione di l'a scola hà u dirittu di ricusà u zitellu in scola casa. In questu casu, hè necessariu di trasferitu u zitellu à a scola distritale. Sicondu a salute di u zitellu, pò esse furmatu solu in casa, o parte di a scola. In u casu di a duttrina à u zitellu in casa, i duttori deve trattà cù un quantu regulatu di tempu per simana:

2. À l'iniziu di i genitori chì anu una manera d'educazione cum'è efficace à u putere per u so zitellu. In questu casu, u prublemu di traslassi u zitellu à a scola casa hè decisu da u corpu di a gestione d'educazione lucale. Positivamenti a quistione si pò esse risolta in u casu quandu u zitellu spessu cambieghja u so locu di residenza à causa di l'infurmazioni particulari di u travagliu di i genitori, hè ingaghjati in sportivi prufessiunali, andendu à e competizioni è tariffi, o significativamente avanzatu da i peer in u sviluppu. Sta forma di furmazione hè chjamata famiglia. A rispunsabilità per insignà u zitellu hè nantu à e spalle di i genitori o i duttori insignanti à a so spesa. Per monitorà a cunniscenza acquistata, u zitellu hè attaccatu à a scola, chì hà assistitu à piglià l'esame.