Milan Fashion Week 2015

Cù una lista di e primi simane di a moda milanesa piglià a terza linea. Stage di Moda in Milan in u 2015 era 36 ghjovanu perchè hè tenutu da u 1979. L'avvenimentu luminoso ùn passava senza micca un spaziu, dà a donna stilosa in tuttu u mondu tendenzi stylish, a quale avemu da parlà annunzendu i reculetti più impurtanti di a moda in Milan durante a primavera-stasgiu 2015 stagione.

  1. A cullizzioni Dolce & Gabbana surprised by l'abbundanza di motivi spagnoli. I vistimenti, i pantaloni, i capelli è e cime sò addulurati cù pietre aluviale, ricami, fiori, puntelli. Principi culori - nìvuru, russu è biancu, è trà e stampi, i diseggiani di i chicchi classici.
  2. A culliglia Emilio Pucci hè a riconvenzione di a feminità chì permeate li vestiti di u lume in u pianu cun una corpu antisimétrica, faldi cù bordu, ghjuvelli anchi è vestiti informal. Fate l'influenza di a moda di l'anni settanta, cum'è disinni di stampa utilizate psicodelia è in u decoru, hè faciule per avè l'attrazione à a subcultura di i hippies.
  3. A cullizzioni di Roberto Cavalli hè diventatu un mudellu di elegance è novu. Per ghjunghje maxi disinfettanti s'utilizza chjuda di l'aire cù esi stampi esoticas. I mudelli curtite anu una siluette in forma di A, è in trouser-càrjosi, dicurati cù peddi è lacciu, hè semplice semplice impossì à stà invisibili!
  4. A cullezione di Giorgio Armani serà appellu à l'amatori di l'oculazione finta è quasi cumpetizza manca di decoru. I so designatori sò stati inspirati da i paisaghji di mare, u mondu acqua è u tramontu. Forsi si voi cumu l'esperimentu creatore - una cumminazzioni di trousers cù una fiorita transparente? O culori di trouser di colore biancu propriu faraghju u sognu di a venuta da l'estiu?
  5. A culliglia Bottega Veneta hè distinata à e femini attivi chì vòlenu di vede l'eleganti, ma ùn sò micca pronti à passà a circà novità in moda. A simplicità lacunale hè cumminata cù a sofistikazzjoni è l'eleganza. Crea a sensazione chì a coletta hè creata per u sughjornu. Cunsiglii discretu, una grannizza di denim, una casagera di moda - l'scelta hè abbastanza grande.
  6. A cullezione Versace hè, forsi, u megliu è di più dinamica in a stagione primavera-estiu. I so disinfetti ùn sò micca stingy nantu à i culori, cù culori bianchi, rozi, aligini, blu. U spazi nettu à a coletta ùn hè micca praticamenti. Grazie à ricuglie stampati otticu, l'uppurtunità di stari in l'ombra hè cero.