Cattedrale di a nostra Signora di Lussemburgu


In a capitale epistemica di Lussemburgu , in a parti miridiunali, fa anche u munumentu di l'architettura medievale classica - a Cattidrali di u Lussemburgu La nostra Signora, un tipu di Notre Dame local.

Storia di a Cattidrali

I Gesuiti custruiscenu à u principiu di u 17u seculu per i so Ordine sketches da l'architettu J. du Bloc. Dopu à 150 anni in u 1773 tutti i Ghjesuiti vìnniru espulsi di u paese, a chjesa cunfisca fù cambiatu in nome di San Nicolau è rializeghja a missione di a parrocchiale. In seguitu hà cambiatu ritrattu novu, è diventò a chjesa di Santa Teresa.

È solu quannu u papa Piu IX in u 1870 consagratu siveramente a catedrale, divinni cunnisciutu cum'è a Cattidrali di u Lussemburgu Nostra Signora. In u stessu tempu, pusonu l'imaghjini di a Vergine cunfortu in questu.

Da u 1935 à u 1939, a catedrale hà realizatu parechji travaglii di ricuperu è restaurazione.

Ciò chì vede?

L'architetturale, hè interessante perchè porta i segni di diversi stili è tempi: Gòticu strettu hè intravimu cù e funziunalità di u Rinascimentu. A Cattidrali di a nostra Signora di Lussemburgu hè imbruttata cù elementi interessanti di l'architettura: riccheghji riccu, boni sculture è majestic cripta-tombi di stile di u Mari, vitrati macchiati di sceni bíblici è bè cù nave centrale.

Cattedrale di u XXI seculu

Oghje chì a catedrale serve u so propiu, ma prima di tuttu hè un locu santu per a peregrinazione di i cattolici romani, chì cerchi sustegnu da l'imaghjini di a nostra Signora - u Cumpratura di tutti l'Affliti. È ogni quinta resurzioni dopu a Santa Pasqua hè purtatu per a cità, cum'è in u Medievu, nantu à a stessa ruta.

A catedrala abitadoru a tumba di tutti i guvirnanti di Lussemburgu, guardatu da dui grandi lizziunà di bronzu è cuntene ancu u sarcòfagiu di u re di Boemia è u cunti di Lussemburgu, John Blind.

A maiò parte di turisti prefirevanu di viaghjà in u Luxembourg in caru o in bicicletta - u trasportu favuritu di i residenti lucali. A notte distanti da a catedrale hè a piazza Guillaume II , circundatu di i megliu hoteli in u paese.

L'accettazione hè liberu.