1 di ghjugnu - U ghjornu di i zitelli mundiali

U tempu favuritu per tutti i studienti - estivi - principia cù u ghjornu di i zitelli mundiale. Questa festa brillanti è ghjocu hè statu apparse per un longu tempu è hà una storia interessanti.

U ghjornu infrenu naziunale - storia di vacanze

À u principiu di u seculu passatu, u Cònzuli di u Cunsumu di San Francisco decide di cullà in l'u 1 di ghjugnu chì anu persu i so parenti è organizanu una festa per elli. In e tradizione chinesa, sta celebrazione hè chjamata Dragon Boat Festival. In u stessu ghjornu, una giunta fu fattu in Ginevra in i prublemi di a generazione ghjovira. Grazzi à sti dui avvenimenti, l'idea hè stata creata un festival dedicatu à i zitelli.

In i anni di post-guariscenza, u preoccupatu per a salute è u benessere di i zitelli in tuttu u mondu era assai impurtante. Durante a guerra, assai di elli pèrdinu i so amori è anu stati urfaneddi. In u 1949, in un cungressu di donne in Parighji, i so rapprisintanti invucò à tutti i pirsoni per palluzzà per a pace. Solu puderia assicurà a bona vita di i nostri zitelli. Duranti stu periodu, u ghjornu di u Nùmmuru Internaziunale fù stabilitu, a prima volta si celebrava u 1 di ghjugnu di 1950, è da tandu hè statu fattu annu.

In u 1959, a Nazioni Unita proclamò a Dettazione di i Dritti di u zitellu, chì i raccordji in a prutezzione di i zitelli eranu adopti da parechje stati di u mondu. È digià in 1989, sta urganizazione hà aprovata a Cunvenzione à i Dritti di u zitellu, chì definisce i rispunsibilità di tutti i stati à i so figlioli sottumessi. U documentu sane e responsabbilità di i diritti adulti è di i zitelli.

U ghjornu infintilu infanzia - fatti

Più di più di mezzu sèculu, una festa di i zitelli internaziunale hà acquistatu u so bandiera. U fondu verde hè un simbulu d'armunia, di creazione, di fertilità è di frescura. In u centru hè l'imaghjini di a Terra - a nostra casa. In ghjiru à questu segnu sò cinqui figghi stilizati di i zitelli di culore multiplicate, mani tenente, chì denote a tolerenza è a diversità.

Sfortunatamente, oghje in u mondu sanu, assai figlioli necessanu trattamentu è mourutu senza ellu. Parechje babies passanu famiti senza avè a so propria casa. Ùn avete micca l'uppurtunità di studià à a scola. E quantti zitelli sò usati com'è mane di liberazione è ancu venduti in esclavitud! Tali fatti glaring urge à tutti l'adulti per fà stendenu per a prutezzione di a zitiddina. E avete a pinsari di sti prublemi micca una volta à l'annu, ma ogni ghjornu. Dopu tuttu, i zitelli sani sò u futuru futuru di u nostru pianeta.

U ghjornu infrenu naziunale - avvenimenti

U ghjornu di u Nùmmuru Internaziunale, i vacanze tradiziunali sò tenuti in assai scole è kindergartens. Per i zitelli diverse ghjurnati sporti sò organizzati, i cuncerti sò disposti, i zitelli participà in cuncorsi cù rigali è sorpresa. In assai cità, ci sò cuncorsi di scrive nantu à l'asfaltu. A maiò parte di i genitori preparanu vacanze à famiglia è divertimentu per i so figlioli in questu ghjornu.

In u mondu, in onore di u ghjornu di a prutezzione di i zitelli, avvenimenti benedizzione sò stati per riveni fondi per i babori, chì ùn avete micca i genitori. Dopu tuttu, i zitelli sò in tuttu dipende di noi, adulti.

Tradiziunale per queste festa eranu visitati à l'istituzione di i zitelli per sponsori chì furnenu assistente materiali à i zitelli. I morti ci meritanu d'assicuranza speziale adulti, ospiti è ospiti, in quali sò i figlioli seri afflitati.

A zitiddina hè u tempu più curnutu è felice in a vita. Invece, sfurtunatamenti, no tutti l'adulti anu cuntenti cuntenti di a so zitiddina. Cusì, hè cusì impurtante per fà un grande effort di assicurà chì i nostri zitelli è niputi in u futuru avè solu riccu predilettu di i so anni di ziteddu.