Ghjornu di a polizia bielorussia

In a storia di a polizia bielorussia, u 4 di marzu hè una data memorable. Impiegati di a militare (polizia) in questa festa di primavera di celebrà una festa prufessiunale - u ghjornu di a polizia bielorussia, chì a so urghjenzi data di u 1917.

Storia di i vacanze

L'uffiziu di u cumandante civile di Minsk in u 1917 emissi un ordine. Sicondu ellu, u bollevique Mikhail Aleksandrovich Mikhailov fù numinatu à u postu di capu di a militia Zemsky All-Russian Union, chì furnisce a sicurità in a cità. Minsk classifica in accordu di l'ordine è li dete à Mikhailov tutte l'armi chì anu in l'inventariu. Sottu Mikhailov, Mikhail Frunze, un rivoluzionariu beni cunnisciutu, s'unia a Union All-Russian. Da u 4 di marzu à u 5 di stampa di e truppe militatu da Frunze, cù l'omi è i suldati di a guarnigione Minsk, attaccò à a pulizzia di a cità, disarmò l'uffechi è aghjunghjenu tutta a gestione, l'archiviu è u dipartimentu di detective. Revoluzionarii hà sappiutu stabilitu u cuntrollu supra l'istituzioni statali A sera di u ghjornu dopu, u 5 di marzu di u 1917, l'autori di Nevel diventanu annantu à u stabilimentu di a polizia. In u tempu dopu, i missaghji parechji ricivuti da Velizh, Yezerishchensky, Surazh uyezds, Dvinsk, Lepel, Vitebsk e altre città. Cusì in Bielorussia, a milice statale hè creata, è Minsk diventò u so centru pruvinciali. I sezzioni novi formi di militia di i traballadori è campagnari sò struzzionati per guardà l'ordine pubblicu in i cità è paesi è battete formazioni di vandali. Però, a repressioni di l'anni trent'anni anu influitu a l'affari di a milice, senza elbu di u bastone. Per stu periodu tràgicu, circa 100 mil militanti patevanu, è 20 mil è privati ​​di vita.

Durante a Gran Guerra Patriòtica, a milice bielorussia luttà contr'à i fascisti, difende a Fortezza di Brest, è rimpruverà l'inimitu in a via ferrovia. Dopu à a guerra, a pulizzia cuntinuau a prutezzione di i so cumpagnie di i criminali. Malgradu a scassizza di alimentariu, vestitu, trasportu, calzature è altri necessità, si praticavanu contra l'assassini, u prufittu, u latru, i difende banche è magazzini.

U ghjornu di un agente di polizia in Bielorussia oghje

Anu passati, i pericuti si seguiani l'altri, ma in u mumentu dramaticu è epoch-making for the country, i persone fussenu in uniformi di pulizie. Avianu avutu, è oghje avemu a piglià l'attacche di l'ambienti criminali. U populu bielorussiu duverà ricordà i nomi di milizie pendenti chì si perishu, cumprendi u so drittu à a so patria.

Oghje tutti i bielorussi sapi quantu ghjorni in u paese si celebrà u Ghjornu di a Milizia. U 4 di marzu in i cità, i centri di distretti è i paesi, i puliziuniscenu sò onorati, presentendu premiu è gratitude à i meglii rappreżentanti di i corpi. A stu ghjornu a polizia (criminali, trasportu, segurità publica, linea, etc.) ricorda di u mortu à u serviziu di i so culleghi, analizà i risultati travagliu, determinate a direzzione di travagliu per l'avvene. Questa festa di marzu pò presumighi di Bielorussia.

Pulizzia in altre paese

I difendenti infurzatori diretti sò ancu onoratu in altri stati. In Russia, u ghjornu di a Milicia (ghjornu di un impiigatu di corpi di affari internu), per esempiu, si celebrà annunziu u 10 di nuvembre. In u 1915, sicondu u decretu di Petru I fù creatu polizia, a so cumpagnia principali di quale era a prutezzione di a lege è l'ordine in a società. Un furmulariu distintivu di u ghjornu di a polizia russa (polizia) hè un gran cuncertu, broadcasted in television. In u Ucraniu vicinu, u Militia Day hè cascatu u 20 di dicembre, cum'è a lege "In a Militia" hè stata annunziata in quellu ghjornu in u 1990. U ghjornu di a polizia Kazakka - 23 di ghjugnu.