Toxicosis - cume battice?

Cù a question di cumu per surviglianza per una toxicosis durante a gravidenza, quasi tutte mare futura si venenu. Rizzi furtunati ùn passanu micca stu stage obligatoriu. A causa di a tossicisia è e so manifestazione, sicondu una versione, pò esse l'avvilincazione di u corpu di a donna cù prudutti metabolichi toschi. À l'altru - a riazione à i cambiamenti in u corpu femminili. Allora, chì hè a toxicosis è cumu tratta?

Manifestazioni di intoxicazioni iniziali sò generalmente cunsiderate:

Eccu sò solu cumandamenti cumuni chì arise in quasi tutte e donne chì sò pregnant. Ma in certi casi, a reazione individuale di l'organizimu hè pussibule. A tòxicosa principale spressione annantu à 12-13 settimane, ma cumu si tratta di sintomi avà eccu, hè interessanti per parechji.

Cume à evitari la toxicosis?

Molti donne, preparanu per addivintari i mariti, preparanu prima per l'inevitabbilità di a toxicosis. Appena sta strada, vi venerà annunzià chì nunda pò durà sempre. E i mumenti dispiacavani assicurati cù u primu gravidamentu avà esse scurdatu da u sicondu trimesteru.

Quistioni nantu à quantu longa duriscini a toxicosis è quantu l'afflitta ancu u zitellu, spiciarmenti spessu pregnant pregnant first-born. Ùn hè micca micca quì. Sì manghjate nurmale è ùn perde u pesu, ùn hè micca avete a prutezione di u zitellu. Inutili, li medicani solidificate sò nicissati.

Eccu alcuni consiglii per aiutà à trattà a caccia, à dì cumu si tratta di nausea è toxicosis:

  1. Qualchì tempu dopu esse risuscitatu, hè megliu chjappà è avete un muccuni, senza cambià a situazione. Snack solu esse faciule - cracker, cracker, banana. Hè bellu, se i prudutti anu una acidità.
  2. I platti in parechji boccherli livi - ùn si manghjianu, hè megliu di manghjà menu, ma più spessu. Ùn ùn portanu u corpu à un sensu di fami.
  3. Per avvistà u prossimu attaccu di vomiting, hè pussibile infusione di mintu cù una fetta di un limonu.
  4. A cuntrastu di pupula hè u megliu per a malatia di a matina.
  5. I spassighjati in l'aria fresca è u yoga anu un'effettu pusitivu in a circulazione sanguinosa, disperse u sangue è migliurà l'umore.
  6. U dispusitivu hè necessariu, no solu di fumà , ma ancu di visità i lochi pezzi di fumu. Pruvate a pruteggià di qualchi omflamari forti, cum'è u prufume, l'aromi di a cucina, ecc.
  7. Avoidu stress. Cope cun ellu, è à volte cun nuvola, aiutà aiutà l'olii aromaticu cù l'odore di i agrumi.
  8. Pudete pruvà di ricorsu à l'acupuncture - questa mummia marca un risultatu pusitivu.
  9. Quandu site in casa, ùn abbia imprudata à un ghjornu di meziornu.

Cumu surviglià una toxicosis s'ellu hè obligatu à esse travagliatu? Sì, se u cumandamentu è l'altri pò intrinu in a situazione senza cundimentu cù materii stranieri, o ancu megliu - furnisce aiutu è sustegnu. Avete avutu a pussibilità di esse solu quandu necessariu.

Comu manciari cu toxicosis?

L'alimentazione deve esse digià digià digià in casu è cuntene un ingrossu suffine di vitamini è traccia elementi. Ùn hè micca necessariu di manghjà troppu calà, l'alimentu cale hè assurvatu da u corpu più longu, più di carricu u stomacu. Embrate assai fluidi - tes, prodotti lichi, acqua minerale senza gaso. Ricusate di grassu, frittu, salatu, affumicatu. Viaghjà una donna incinta di a tosoxicia hè dita da i so bè. Eccu, pudete manghjà tuttu ciò chì vulete, ma in tuttu ciò chì deve bisognu di a misura. E, sicuru, per esse da averà da quellu ghjornu.

Ùn vi scurdate di cunsultà u duttore nantu à tutti i prublemi chì u preoccuvanu, perchè u vostru gravidenza hè unicu è strettu individuu.