U sviluppu di u parolle in i zitelli sò 3-4 anni

Qualchi figlioli cumencianu per parlà dopu à l'annu è à dui puderanu esse presumirate di manera chjaramente chì si dicenu a rima. Ma l'altri ùn anu micca dichjaratu bè bè à trè anni. U sviluppu di u discursu si prisenta in ogni modu diffirenti è in i zitelli di 3-4 anni pudendu diferenzi significati.

Nurmazione di sviluppu di parlà per un zitellu 3-4 anni

Cusì, cum'è l'annunziu, u ritimu di u sviluppu di l'espressioni in 3-4 anni per tutti sò individuali, ma ùn deve micca imaghjenu fora di l'accaduti generale. À questa età, i zitelli sò digià parlendu cù sentenzi chì cumposti micca micca dui, ma cinque ou sei parolle. Questa hè a più impurtante è basica, ciò chì deve esse attentu è un esempiu di a frase.

Se e propostu sò monosyllabic, o ancu esse micca assicurati, u tempu di sona una alarma, chì un babbu di tri anni à quattru anni hà avutu un tardatu dramaticu in u sviluppu di parlà (ZRR), chì ùn deve micca cunfunditi cù un deminuu di u viaghju generale. Se u tempu di intervene, viaghjà à un neurologistu, logu terapista, difettologu, assai prestu serà una dinamica positiva in u sviluppu di u discorsu di u zitellu 3-4 anni.

Da chì un zitellu di st'età deve esse capace di fà, avemu da distingue u seguente:

  1. U zitellu sianu da capiscenu a parolla di una persona adulta (mamma, mamma).
  2. L'inventariu di paroli per ottene quattru o quattru anni hè diventendu propiu assai è ùn cuntene micca solu nomi, ma ancu aggettivu, verbi è ancu preposizioni è avverbi. Un zitellu di 3-4 anni parranu constantemente, dumande a quistione più insosita è scoria, per quessa hè chjamata "l'età di Pochemechek".
  3. In più di parlà, u caprettu ùn sà ancu tutti i culori básici - rosso, blu, giallu, verde, distingue un gran oggettu di una chjuca è cunnosce i diferenzii trà u circhiu è a quadra. Ma i numeri è e lettere à questa età ùn avete bisognu di sapè à tutti, u so tempu venenu 5-6 anni.

Funzioni di u sviluppu di u parlà in i zitelli de 3-4 anni

Ùn cume una parsunione perfetta da un annu di trè anni, anche si veramente vulete. È chì u vecchiu Mashenka parramu cum'è un adultu, u so zitellu sviluppeghja cum'è predilettate da a natura, ma questu ùn significa micca chì u prucessu pò micca esse influenzatu nessun manera. Ci sò parechji mètudi chì permettenu u parolle sviluppà più attivamente.

In più di a capacità di difende u zitellu, ci hè quellu chì ùn pò micca capitu di fà, almenu per ora:

  1. À parolle grammaticali perfettamente custruite sò ancu luntanu è i zitelli spessu confundenu, sustituisci o ancu perdendu prefixu, raghjulu o suffissu, fate l'accentu male. Questu hè permissibile per l'età di 3-4 anni, gradualmenti i paroli acquistenu a forma curretta. Per esempiu, un caprettu pò diri: "Arreculemu un ochju", "Avete u dulore in a mo vita", "stu cane hè bonu".
  2. I trè anni d'età anu spessu prublemi cù a pronuncia di sibilanti III, III, C, è ancu altri cume C, 3, C, P. In addition, i sillabuli sò sustituiti o alcuni di elli pò esse rimiutu da a parolla. Per esempiu: pesce (bicyclette), Masyna (car), abaca (dog). A distorsioni, omissioni o abusive d'estesi littri sò a norma per i zitelli.
  3. U zitellu ùn pudemu parlà micca cusì propiu, ma cumprende in u cuntestu generale, lingua non solu per i parenti, ma ancu per stranieri.

Lezioni nantu à u sviluppu di parlà in 3-4 anni

In più di tutti i studienti di u dettu cunnisciutu è u sviluppu di e capacità prufila fina, chì anu un effettu pusitivu annantu à u sviluppu di u discursu, eseriti spiciali indispensèvule per fà a lingua più divina.

"U Reloj"

U zitellu cù a punta di a lingua representa un pèntulu, cù i cutturannu un angolo o u cantu di a bocca.

"U Color the ceiling"

U zitellu vole chì l'imagine chì a so lingua hè un pittore chì dipinze u suffittu, questu hè cummette i movimenti forward-backward è da parte à u latu à longu u palatu.

Kotik

Un amicu assai amatu per adulti, ma un ghjucatu assai utile. U picciottu viaghja cun piacè di cuddà à a platina dopu à manghjà, cum'è i misgi. Cusì, i picculi músculi implicati in a pronuncia di i sonu sò furmatu.

Inoltre, avete da scrive una lista di parolle cù u sapori di problema. Fate quì à l'iniziu è in mezu di a parolla. Per 10-15 minuti in un ghjornu, deve dì questi parolle à u to figliolu, per aghjurnà a ricerca. Tali exerciti logopedichi sò duveranu ogni ghjornu, perchè solu furmazione regula darà un risurtatu pusitivu.