Psichiatricu, capu o chjamatu CIA: 10 ipotesi di morte, Marilyn Monroe

Marilyn Monroe hè un esempiu vivu di una donna chì si spende ancu a so morte. Parechji sò micca crìdinu chì a stella si suicidiu, perchè ci sò ancu assai ipotesi diffirenti spieghendu a so suttoria.

Una donna chì struiau millioni di l'omi ingiustamenti è e femini avucanu, a so bellezza ùn era micca dettu solu da a billezza, tuttu questu hè a bella Marilyn Monroe. A vita di l'strada di Hollywood hà luminiscente, è a so morti spupenza era un veru shock. Sicondu figuri ufficiali, a celebritta falle era u 5 d'Agostu di 1962 per via di una sobredosi di droga. L'avvene chì hè accadutu hè chjinatu in una scemu di sicreti, è ci sò parechje versioni di quale puderia succissisce.

1. Mortu di a sobredosi, è u stomacu hè vacante

A cunclusione chì Monroe s'hè pigliata una dosa letale di pastilles di dorme fù fattu dopu un testi di sangue in chì era indicatu chì a cuncentrazione di pills di dorme fù dui volte. I dubbiti di a verità di a versione ufficiale sorge da u fattu chì in u stomacu di a stella ùn ci era micca pezzi di tabbili. L'autorità spieghjenu questu fattu chì Marilyn hà prescillendu regularmente pastigli di dorme, è u so stommacu appena apprezzatu per dissolve rapidamente è chjuderaghju. Addisce u combustible à u focu è u fattu chì u duttore chì faci esse l'autopsia hà dettu chì e mostru di l'stomacu è l'intestinali eranu spagizzati, perchè ùn sò micca studi novi. Solu esaminazioni studii studienti di sangue è liver.

2. Dati di a staging

Fans è ricchieri chì ùn credi micca chì a grande stella puderia cum'è suicidiu, parlate di a staging. Questa versione hè dinò cunfirmata da l'agenti di pulizie chì ghjùnsenu à scena di u crimeu è cunfirmanu ch'ellu ùn avia avè vistu una stampa di pruduzzione, chì avemu evidenti da un corpu facianu chjinatu chì era chjaramente tolleratu è di cullezione di burbuli cù drogi, ma anche l'acqua per bevi. , ùn hè micca truvata. Inoltre, u duttore chjamava a morte à 3:50, è a pulizzia era chjamata à 4:25. Tuttu questu suspise seriu.

3. Una stilla di filmi è un cumunista sicritariu

Una maravillosa ipotesi, ma esistiva ancora, è sicondu ella, Monroe era un cumunista sicrittu. I so interessi veri è i preferiti sò spessu publicitati, è ella publicamente espresu a so opinion. U FBI era dissidenti cun l'affirmazioni pulitichi di a stella, chì solu sustinianu rumori chì a so morti era motivatu pulitica.

4. Una strana chjamata à a Casa Bianca

Per capiscenu a situazione, parechji studii travagliati esse realizati, chì a finalità di u quale era di restituurà l'ultimu ghjornu di a vita di Monroe in u più chjaru dittu. Sicondu una versione prima di a morte, a stella detta doppu u so amicu è, in isteriche, hà dettu chì u so fratellu è u so figliolu di John F. Kennedy viaghjanu à a so, è a minacciassi. Hè assuntu ca l'ultima chama prima di a so morte, Monroe hà fattu à a Casa Bianca, forsi vulia parlà cun John, per dumandallu aiutu. Ci hè un rumore chì a conversazione sarà, ma solu cù a mòglia di u presidente.

5. Monroe hè statu uccisu da u fratellu di u presidente

Prima di l'incantu di l'estrema di cinema, parechji puderanu esse risistinu, è dui omi Kennedy hà visitatu, ma dopu una qualchì sughjura di notte dicenu l'adiu per Marilyn, chì ùn era micca prontu à falla di a situazione. Accuminciau a chjorkta u frateddu più chjucu Robert Kennedy, dicendu chì hà tenutu un diariu, unni scrivia diversi dettimi è secreti chì ellu è Ghjuvanni anu dichjaratu in una borrache di borra. Ci hè ghjente chì hè sicuru chì Robert Kennedy hà tombu a stella per piglià sti riti mpurtanti.

6. Involvement in a morte di Monroe domestic worker

In a storia, riguardu à a morte di a famosa attore di film, pareva una altra persona - un eddiziale Eunice Murray. Questu hè evidenti da e parolle di u sargenti chì vense à a sfida. Ellu disse chì a donna evasiva contesta à e dumande è, ciò chì hè più interessante, mentre ch'ellu intr in a casa, hà travagliatu una lavatrice, chì cuntene o mantellu Marilyn. Tuttu questu suspise chì Eunice sapia assai più di quella chì dicia, forsi queria taparsi un veru criminale o chì era chì hà amparatu u so propiu criminali?

7. U culprit principali hè un psiquiatre

Ùn aghje intesu a accusazioni di a morte d'una stella di Hollywood è u so duttore Ralph Greenson. Ci hè una parolla chì ellu era in amore di Monroe è volia à cumpiabiche solu. Per fà questu, hà rimpiazzatu i sesioni normi cù i sappressi in u risturante, ricumandemu à spiccà cù i so amichi è cunvinta per cumprà una casa vicinu à a so casa. Inoltre, era u psichiatricu chì uffrìu a Monroe a so sposa Eunice cum'è una chjesa. Hè accusatu chì i so cunsiglii ùn anu aghjustatu a cundizione di a stella, è ellu prescrive un dosi di medicina. Ci hè una versione chì accidinamente hà fattu un sbagliu in a dosa, è sicondu parechje altru, hà rializatu a dumanda di Robert Kennedy.

8. Failure game with death

N'autra ipotesi indicanu chì Marilyn propriu sulu per attentà suicidiu per attruverà u publicu è l'attinzioni di i frati Kennedy, ma avianu qualchì malizza è hà mortu. Ci hè un suggerimentu chì Monroe parechji volte susciteghja pruiezioni di suicidiu, è Bobby Kennedy hà da decisu per rimpiazzà tuttu cuscogliu un psiquiatre è un maestru di a casa. In u risultatu, a stella bevia comprimi, senza sospettà chì a dosi era fatale.

9. Revenge of u patronu di u sindicatu di Chicago

Arcuni investigatore di a vita di Monroe sustene chì hà avutu una cunnissioni cù un sindicatu mafia chì l'hà aiutu in a so avanzata. In retorna seduce l'omu influwenti, di quali a mafia chjappia. Quandu fù fattu cunnosce chì a stella decide di publicà i ghjurnali, hè decisu di distrughjini l'amuzione. Hè struitu chì Monroe hà primu lulled with chloroform, è dopu avia una dosi letali di pastigli di dorme per un enema.

10. A decisione fatali di a CIA

Una nova onda di a storia di a morte di una famosa diva hè stata annunziata in u 2015, quandu u ghjurnale americanu u World News Daily Report hà publicatu un articulu chocante chì in un anticu agenti CIA confessa chì ellu u Monroe. L'omu hà dettu chì hà fattu una sughjettu à a sicurità nazionale di l'America, perchè avia una rilazioni sessuale micca solu cù Kennedy, ma ancu cù Fidel Castro. U dirigenti hà datu l'ordine per sguassà Marilyn, è tuttu s'hà da vede com'è suicidio o una sobredose. Dopu un pocu tempu, l'infurmazioni apparsu chì sta storia fù inventata.