I partiti di Natale in u campu d'istati

Quandu u soli hè aggradèvule è a natura aggradèvule cun l'exuberante vegetazione è un ribellu di culori, hè ura di mandà u zitellu à un campu d'istati. Allora ellu aghjunghje forza, truvà novi amichi è riceve assai impresiones freschi. In questu tuturi aiutanu aiutu ghjucadelle interessanti, chì sò urganizati in un campu d'istati hè facilissimu.

Cumu piglià i zitelli à a strada cù u beneficu di a so salute?

In generale, i ghjorni esterni sò urganizati fora di u locu , perchè i zitelli piace à movime: run, jump over barriers, etc. Da u più interessante di elli avemu nutatu:

  1. Hello. Tutti i jugatori sò un cittinu, diventendu u spalle à l'espatula, i so facci di scurizete in u circhiu. U capu si cammina caminari pianu à u circhiu à u perimetru esterno è tocca unu di i participanti. Dopu questu, ellu è u cumandante cumincianu à caccia rapidamente in diverse direzzione di u longu perimetru fora di u circhiu. Cumperta, i zitelli astendu e mani, dicerà salute è corse più, pruvatu di piglià un locu fughjutu in un cercolu. Quellu à quale ùn hà micca successu hè diventatu una guida. Quellu ghjornu in outdoor campu in outdoor campu hè unu di i più simplici.
  2. "Luceanu". Nant'à u tribunale circate di duie linii, a distanza tra quale hè 5-6 m. I atturi sò pusatu sott'à una di sti linedi, è u capimacherà hè in mezu à u ritornu à i participanti. Ellu pudia dite in altamente u nome di ogni culore. U cumpagnu di i ghjoculi hè di passà u capu à a seconda linea per ùn avè micca toccu. Se ùn ci hè micca vistitu di l'ùmmira chjamata nantu à u zitellu, u capu ùn a tocca, è se ci hè unu, pò tocallu, è u zitellu hà pigliatu u cumandante. Organizing such games on the street, cuncepimentu per un campu d'istati, hè assai simplice, perchè ùn es necessariu un equipamiento adicional.
  3. U Caminu. I figlioli formanu una catena, tenendu a so cintura, è quellu chì hè in u so capitu hè diventatu una guida. Tutte si movenu in a forma di una "serpente" à longu u percorsu, ripetendu i movimenti di a guidata, chì pò esse ghjustu, saltà, santi per diversi opighuni. In questu casu, i participanti ùn anu micca viola l'integrità di a catena. Se casu, u ghjocu finisci.
  4. "U casteddu chimigliu". Questu hè unu di i pezzi sportivi preferiti per i campi alloghji. Di i participanti, sò creati 2 squadre, una di e quali "incinta u casteddu", è a seconda pruveni in ogni modu per impediscenu. In u rolu di u casteddu pò ancu cumporta un muru o l'arbre. A proximità di u "casteddu" sò a "porta principal" - i figlioli da u second team, chì eranu vistuti. À u cumandamentu di u capimachja, i ghjudizii di u squadra chì deconstruisce u casteddu in bocca avè principiatu à moviri versu a "porta". A so averia hè di ghjunghje à a «porta» è passanu tranquillamente per elli à u «casteddu» in modu pocu sensu. In ogni casu, si i "porte" si setenu, i membri di u prima squadra sò cunsiderati retienu. Questi ghjoculi nantu à a natura in u campu sò sempre assai divertenti.
  5. "Nest". I partividi formanu un cìrculu è aghjunghje, mani tenente. Cusì formanu un "niu" per l'"uccellu" - u zitellu à mezu di u circhiu. Fora quì hè un altru "paese" - u zitellu in fronte, chì dà l'cumannu: "Birdie vola!". I attitudini di u "niu" si sò in ogni direzione è mosca, raffurendu i pani. À u cumandamentu "In u nidu!" I roti volenu à rinsignà veloci. Qual'hè micca avutu u tempu, diventenu un presentatore. Frà tutti i ghjoculi divertiti per u campu, chì sò ghjucati in l'aire frescu - questu hè unu di i più accessibili per i zitelli di tutti l'età.
  6. "Un lebru senza un cani". I ripaghilirani formani parigli, svolgenu i so facci di l'altri, ligà e so mani è suscitanu. In questu modu, sò "lettu prudutti". I giovani simili per u campu alloghju à parechji prudutti, cum'è quì elli si selezziunate "hare" è "cazadoru". "Hare" ghjunsanu da u persequitante è in u stessu tempu pò amparà in a "casa", questu hè, sia trà i juge. Quellu à quale ellu volta a so volta, diventa un novu "lebbra". Se u "cazadoru" tocanu a "lieva", cambianani roles. Tali ghjoculi per u campu in l'aria aperta seranu sempre interessanti per i dui zitelli è per i zitelli più vechji.