Cani Briard

Briard - un cane alegru è falcu. Ella piace à movione assai, ghjucate, però, l'instinti antichi li dà un servitore excelente, perchè sta razza hè stata fatta in cani pastore.

Risposte di a razza

U Briar di Pastore Francescu hè una giacca durata è dura, occupa occhi, splende, ochji sparghje ghjittati è una postura fierida. In apparizione, u cane hè assai graziosu è si pare cù un caratteru di caricatura, ma sottuviani micca sottumessi l'animali. Stamina, agilità, perfume excellent, oppunione per qualchi u tempu dolore è diligenza facenu a razza un bridente quasi unu di i migliori in i travaglii di pastori è di ricerca.

A natura di u ramu hè assai bè. Inghjinante cù intelligenza, intruduzioni, indipendenza è orgogliu, questi qualità di qualità cuniscienu à stu cane, cum'è affable, friendliness, sensitività di a natura, gelosia, resinzione. Cù rispettu, u cane sarà u vostru veru amicu, chì sarà traditu cù tuttu u vostru core. In ogni casu, siddu offend una mascota, ellu hà riazzione à questu assai dolorosa, perchè u pruprietariu hà da guasi quandu averebbe dumandà u pirdunu.

A razza di i cani hè carattarizatu da una dispacciu alegre. A ghjuridica li piace à stà in u centru. Eppuru cù i zitelli, trattenenu cum'è e so propiu pezzu, per prutegginu di tutti l'affare pussibuli.

Educazione di i cuccioli Briard

Finu à 2 mesi u cucciu devi esse bè cù a so mamma, per micca di separà di u tempu cù i parent è i fratelli. A 7-8 a settimana, u gricchi firmavanu, hè impurtante chì un bon veterinari te aduprate, per ùn spoof l'aprecia d'un fuddinu spumante. A furmazione di furmazione ùn viaghja micca prublemi, perchè stu cane hè sempre in dialogu cù a persona.

Can Briard hè assai sensibilita è esige un detrimentu tranquillu chì anu educatu, ma spicchianamente spiegà à l'animali tutti i reguli di cumpurtamentu. Ùn ritorali micca u puniziu fisicu, gridò u cane - è Briar hà intesu tuttu.

Cuntenutu di briar

Un cane di sta razza m'hà gustu di trasfirì, esisti, perchè duvete a camièze cù a vostra petite più spessu, ghjocate i ghjoculi mobili. A petità deve bisognu è intimità spirituale cù u patrone. Briard ùn ci piace u calore, ma ùn hè micca teme di u friddu. Stu animali pò esse guardatu in un appartamentu, mentri u cani vi senterà propiu comodamente.

Perchè a lana hè longa, di qualchì tempu avè bisognu à esse rossi. Guarda u seguitu di questu, dopu a cammelli in elli, ùn entangle ragazzi è altri belli. Una volta à settimana, fate l'ochji è l'uce cù un sputinu maschili per eliminà a purtata.