Tarhun in casa - ricetta

Quandu ci hè un sultu veranu in u patiu, a quistione di preparà un bevande stimulare hè più chè rilevanti. Una excelente opción - tarkhun, chì hè fatta nantu à a basa di l'estrattura di l'estragu caucasianu. Questa bevande d'aromorta si vende in caccia, si avete avutu l'avitaminosi, l'immunità di rinfurzà, l'apetite ridottu è l'stress. Ma, cumprà in e vostre dispunibule ùn sò micca immune di compra un falsu, perchè deve esse attentu à a ricetta di tarhuna, chì pò esse fatta in casa. In fatti, ùn serà micca solu sapienti, ma ancu utile.

Preparazione di una vittura "Tarhun" in casa

Stu metudu hè u menu pocu mancu e assai semprici. Ùn deve esse urdinariu di parechji ghjuveduti di cucina, è puderanu preparà un bevande in un rumpimentu trà e manere di casa.

Ingredients:

Preparazione

Per capisce u cume cocchi tarhun in casa, ùn avete micca bisognu di una educazione culinària especial. Solu ghjustu l'arba è si separanu e foglie da i zucche. Trimate i zucchetti in picculi pezzi, a larga di quale ùn sarà micca più di un centu cintimètre. Pudemu ancu in l'acqua fogera, fate a coccia per 2-3 minuti è lasciate.

Fulghjini ponu in un cuntainìculu separatu, sprinkle cù granulu di zuccaru, rassicatu rasturianu è frégule un'also caldo calmu (a temperatura ùn deve micca esse 40 gradi). Trascendu u fogli.

Dopu à 30-40 minuti, fassi l'infusione di i zucchini è i foglie cù u pastellu in un dispusitore di vetru è po in u frigorificu per trè à quattru ore. Avà u bè da hà da esse filtru per un filtru finu è pudete bevià aghjustà u ghjacciu è u zitellu di limonu.

Limonata da tarhuna in casa

A limonadita, chì si vende in i locali, ùn hè solu solu sanu assai, ma ancu perduve per a prisenza di tingli è cunservatori. Cusì, hè megliu d'amparà cumu preparà un bevande "Tarhun" cù l'aghjunzione di cal in casa. Dopu tuttu, ùn hà micca solu un gustu agradable, ma hè ancu saturatu cù vitamini.

Ingredients:

Preparazione

Prima sò bisognu à fà u zuccherinu. Per fà questu, piglià l'acqua è u zuccaru in una ratio 1: 1 (70 g di l'acqua per 70 g di zuccaru granulatu), a misura in una puchina è d'aspittà d'avè chjelu. U zucchero deve esse uttèssu finu à chì u zuccheru hè dissolutu cumplessu, dopu à quale l'abbandunà à friddu.

Da l'estraggio lavatu, siparanu e foglie è dividite in dui parti sproporzjonati. U più grande di elli putemu nantu à un pezzu separatu è intensamente intensiu popluchite, è aghjunghjenu una tazza d'acqua. Hè necessariu agisce cusì succo da a pianta cum'è possibili. Puderete struisce u zucchinu di tarhun à traversu u casgiu è aghjunghje cù u sciroppu, aghjunghje sliced ​​small slabs of lime, u fogli di manca è fate cun un litru di acqua. Mettite tuttu bè, filtre una altra vez. Avete tastate u bè.

Bei "Tarhun" in casa di gingalesu

Questa berry creci nantu à quasi ogni loce di a famiglia, dunque hè faciule d'utilizate per dà un più gustu à u bè. Inoltre, un tali tarhun hè ricivutu per preparà in casa per l'inguernu.

Ingredients (per can):

Preparazione

Per fà u zitellu hà bisognu di latte sterile di 3 litri. Sceglite un sereanu impurtante, u spina d'uva e lavianu cù u tarente (i stemini pò esse). In i pratiche prisenti, fate e foglie d'estragu, gingivanu, l'acidu citricu è u zuccheru è sdegnu stu mischju cù acqua di ferliaria. I Banci s'accuminciaru subitu u girate. Avà pozzu sottu una manta fina durante qualchì 12 ore, è quandu avale, mettite in un locu frescu.