Policizia suspetisce di u roppu di a quadra di Kim Kardashian "Pantera Rosa"

A lege francesa hè stata astray, indaghendu l'attaccamentu è roberti di Kim Kardashian, chì hè stata prima in a mattina di u luni in a vip-room di l'hotel George VI di Parigina. A suspene l'implicazione in u crimeu di a famosa banda è crede ancu chì i banditi anu da noi .

Specialista in corruzioni di ghjuvelli

I segui chì creanu chì u crimeu pò esse impegnati da i membri di a gang di Pantera Rosa, chì spéciale in steppo di gioia. Siccomu l'anni 80, anu robba a ghjuvintu per più di 500 milioni d'euros. In Interpol, i so criminali sò cunsiderate una "opara di l'arti". Ci sò capaci di ottene u so propiu senza a violenza excessiva, spessu i so delitti sò accumpagnati da disfrazi spettaculari è antichi excèntrici.

Una persona da un cercu cerculu

I guardia di l'ordine sò sicuri chì i più antichi virtuosici ùn anu micca pudè attivà sta attività fora senza a participazione di certu persone o persona di u cerculu immediata di Kim Kardashian. I criminali sò avìanu canusciutu u tempu esatta in quandu a stella staria nisuna senza u so guariscenza. Era in questa notte chì u burly Pascal Duvier hè statu secondatu à guardà i frieri di Kim in L'Arc Club.

U roppu hà pigliatu quasi sei minuti. I banditi ùn anu dumandà à a vittima induve a casata hè a ghjallina, ma solu l'attaccò è i chjavi in ​​u bagnu, perchè elli sapianu esattamente induve a cosa chì necessariu era oculistica.

Leghje ancu

A strada, i giandarmi ghjornu eranu dubbiuti u capu di u servizio di sicurità di a Sra. West Pascal Duvier è u so cumpurtamentu è e risposte ùn avè micca falli nunda di sospetti.