U diamanti più caru di u mondu

Hè difficiuli di crede chì ci sò e peddi prezzu in u mondu, u costu di quale ancu i più pruduttori prufessiunati è dilettati ùn anu impegnu à determinà. Però, questu hè cusì, stu fenomenu pocu cumu s'applicava à i diamanti più caru in u mondu.

Diamante blu "Blue Hope"

"Chi culori sò i diamanti più caru?" U più grandi costu hè generale per i diamanti in cutie chì anu un pienghjale inusual: blu, rosa, gialla. È hè questu rappresentante chì apre u nostru listinu di i pedi più inusual è caru. Ci hè una tradizione sicondu a quale u diamanti più grande truvate in l'intestione di a terra ricevenu i so nomi. Allora u diamante "Blue Hope" hà stata chjamata dopu à u so primu patronu Henry Philip Hope. Questu hè u più grande di i diamanti blu raramenti raru attuale. U so pesu hè 45.52 carati o quasi 9.10 grammi. Hè stabilitu in un colu prezzitu, induve hè circundatu di diamanti trasparenti più chjude. U prezzu di "Blue Hope" hè stimatu da $ 350 milioni è, cum'è generalmente u casu cù l'oreju di valore simili, u diamante blu più caru hè cambiatu u propiu di più d'una volta, cusì ancu una legenda hà apartu nantu à a curse impostata in a petra. Avà hè in a cullezzione di u Museo Nazionale Smithsoniano in u Regnu Unitu.

Diamante rosa "A stella rosa"

In 2013, a pratica hà fattu, chì rispondeva a quistione: "Quantu hè u diamante rosatu più caru di u mondu?" À a subestazione Sotheby's vende una petra cù u nomu "Star Pink", chì custruite i so novi propietari $ 74 milioni. Comparatu cù u diamante precedente, questu hè assai più prezzu, ma u prezzu perchè cresce cù u tempu, cum'è diamanti rosati sò unu di i più raramenti in u mondu. U pesu di a petra hè 59.6 carati, hè stata data in u 1999 in Sudafrica.

Diamante trasparente U primu diamante di diamanti

Questa pietra chì pisanu 150 carate hè famosa per u fattu chì l' anellu di diamante hè più caru hè statu fattu. È "c" in stu casu ùn hè micca esattamente u pretextu curretta. U fattu chì l'annu hè cumpostu di fattu di un diamante, è per a so fabbrica, i tecnulugia più avanzati è innovatori per i tecnichi di corta è processazioni sò stati utilizati. U prezzu di l'annu hè $ 70 milioni, ma hè sempri circà i so cumpratori è ghjè in pussidimentu di l'impresa chì hà criatu stu miraculu di l'arti ghjenari - l'empresa suiza Shawish.

Diamanti trasparenti "Sancy" è "Kohinor"

A risposta più corretta à a question: "Quale diamanti sò i più caru?" - serà a risposta: "Quelli chì anu una storia inusual". Per i dui diamanti più caru in u mondu: "Sancy" è "Kohinor" ùn hè micca determinatu ancu u costu appoghju.

"Sancy" - un diamante indianu, truvatu in u 11u seculu. Sicondu l'estimi di l'esperimenti, u so pesu hè di circa 101.25 carati. Duranti i seculi hà stata pussuta di assai re, industriali, entrepreneurie ricchi, è avà hè in a cullezzione di u Louvre in Francia.

"Kohinor" hè ancu un diamante indiano. In origine hà avutu una sfumatura giala amarizza, ma doppu a cut, chì hè accadutu in u 1852, hè diventatu trasparente. U pesu di "Kohinor" hè di 105 carati è dopu longu viaghjà era in Inghilterra è hè issa piazzatu in a corona di Elisabetta.