Cumu viaghja ecunomicamenti è praticamenti?

Ùn hè micca sicretu chì u più altu di e ingaghji, u più di u costu è u mummentu di i soldi ùn mai venenu. Parechji si vulete sapè cumu viaghjanu economicamente è praticamenti, dopu à tutti, spessu si spetta chì u so ghjucanu fora, passendu à qualchissia chì puderia sia pussibule bisognu.

Cumu apre studiamu sparingly e sarvò soldi?

Cunnisciamu sparingly. Se i gastri sò currispondenu cù i riti è e so propriu cresce in furia sempre, hè necessariu di piglià un cursu per una gestione razzone di una ecunumia. Prima di tuttu, ricusate di manghjà fora di a casa, sabotamente in tutti i cafè è a risturazioni, ma per quelli chì ci anu prestu preparanu l'alimentu solu, pudete daraghju cunsiglii per cumprà prudutti per all kinds of discounts and promotions and give up excesses. I frutti è i verdura sò deve esse acquistatu solu per stagione è devenu esse stufa di usu futuru - guardatu per u almacenamiento in u fugliale o in a conserva.

Ropa e divertimentu. Quelli chì ci interessate à amparà cumu di viaghjà cumu pò esse cunsigliatu di vestitu cù pruduttori domestici. In novu, compru u vistitu per i sconti è i promozioni, o ancu megliu à assiste à i servizii di seconda o cumissioni. Ancu vistienti solu i figlioli, pudete salvà assai. In ogni casu, vulendu sapè cumu viaghjà cumu cunvinte ecunumicamenti è correctament, ùn hà micca deve rinunzià u divertimentu. Justo avete bisognu di pruvà à divertisce è passene u tempu liberu senza gastru di soldi. Per esempiu, visitate musei è galerie in ghjorni cù l'entrada gratuita, cumprà cupons à teatrini, salotti di bellezza è ristorante, pigliendu lezioni nantu à classi maestri di libru, etc.

Cumu puderete sarvari più? Tutte specie di esemplari gratuiti è e mostru pò esse urdinatu nantu à Internet, è i libri leanu nantu à a tableta, è micca cumprà stampi. In quantu à i medicini, carichi furmati straneri sò sempre e contrapartiti naziunali, chì sò assai più prezzu, è fate u listessu. È hè assai impurtante di salvà soldi per ogni ghjornu nantu à un ghjornu "nìuru", pudete cumprà un mumentu valenu.