Calzature di Oxford

Quandu si tratta d'Oxford shoes, u primu chì vene in mente hè a famosa Università di Oxford . E micca in ellu, perchè era u studiente di sta scola chì hà purtatu questu tipu di calzature à u palcuscenzia. A strada, per quellu di prima Oxford fu cunsideratu un mudellu solu maschili, ma ùn ci hè nunda chì ùn puderemu micca uttene à u nostru vestibule se u vulete. E ora l'Oxfords sò sempre scarpi di donna. Ci hè ancu versione di tacchino.

Cù que ponnu stivali di Oxford?

L'scelta hè abbastanza grande:

E quale elettu?

A varietà di mudelli hè enormu enormu, ma se sè vo circate una opzione per una impresa di l'affari, scelta bè ghjente cunnisciutu o rossi femminili - sò quelli più neutri, cusì parlà, culori classic. Se vulete sceglie un mudellu per u ghjornu di ogni ghjornu, aghje vede più appressu à e solu solu solu di culore. Accuncianu un grande numaru di vendita, chì face un sapori ogni ghjornu universale.

In quantu per un movimenti stiluttate non standard, in l'ùltima stagione appartamenti lacat Oxfords, ancu cù mudelli tessili cù paillettes. Sè stà cunfidendu in u vostru sensu di stile, pudete puru pruvà à fà a parti di a vostra imagina. In ogni casu, vi toccu assai cun cura. In questu casu, ponu aiutà chì e tàttili l'ogetti di Oxford sò pruduciutu senza u taccu. Quandu ci sguassate da elli l'incursioni assai di l'omu è permette di valdi stati scarpi cù vestiti romantichi è faldes-razletaykami. E, sicuru, ùn si scurdate micca di una solu puramente feminina - calzini cù tacchi. Tali Oxfords (cù a correzione per u culore) sò assultamentu universale è ponu esse troppu ghjunti cù qualsiasi indimuniatu, salvu, forsi, servitori di ghjornu.