Pin di l'ochju perchè - cumu fà?

In a vita di u ghjornu, pudete truvà parechje cose chì sò capaci di prutezzione di l'effetti magichi è energetichi nantu à una persona. Quantu parechji sapemu, una cosa tali hè un pin regular. I so proprietà pruteggiali si manifesta in u fattu chì hè fattu di metale, è hè capaci di assorbisce a energia negativa variata. À un pylu li pruteghja u pruprietariu di l'ochju bè è spoofie, hè bisognu di sapè cumu usà.

Cumu pin pin à l'ochju?

Parechji credi chì u pinu deve esse disprezzatu, chievi in ​​l'internu di a robba. Però, sta parolla hè erronee. Per capiscerà cumu cunduvi un pin, necessariu di sapè più nantu à quandu a so prutezzione protetta.

Comu chjaru esse cose, u metale hè capaci di assorbisce energia negativa. Quandu ci hè circundatu di e malevolenti persone chì vieghjinu, u primu ciò chì l'ochji fighjenu à u pin. Cusì, tutta l'attitudine negativa indirizzata à voi piglià à stu subjecte di prutezzione. Pin the pin à l'esternu di a robba in u latu manche cù a testa.

I paesi anu ancu a supposizione chì, se cumprate un pappu d'oru è di fidda, u prutegevi di l'ochju bè è di l'imbastu megliu di l'usu. In ogni casu, una pinata di costu aghjunghje à u so patronu solu un apparenza più prestruttivu, ma ùn deve esse micca prutezzione protettiva.

U pinsu aiuta l'ochju bè?

Perchendu un pinu da l'ochju perchè hè pigliatu più persone supersticiosu, ùn pudete micca affirmà u 100% di prutezzione di tutti i disastri. Scentificu Ùn ci hè micca cunfermazione nantu à e prutezzione protettiva di u pin. Quantità assai di quantu persone credi in questu mètudu di prutezzione di l'ochju bè è spoor. Per quessa, hè à voi di decisu d'un pin à l'aiutu per u bisognu. Per fà una risposta esatta à questa pregunta, avete bisognu di cuntrollà da voi stessu. In ogni casu, assai persuniani argumentanu chì cuminciannu à utilizà stu modu di prutezzione, hè più faciule è inturniatu di maligni è maligni.

Per rinfurzà e prughjetti protettivi di u pin, deve cunducerete un picculu ritu . Per fà questu, avete bisognu di acquistà una candela d'e chiesa. Doppu la mezzanotti, ci vole à culpita è di u sopra à l'apertura di u pinu, leghje "U nostru Patre". In u prucessu di lettura di a prichera, deveru cullà a cera 3 volta in u pin. In particulare per sguassà quella cera ùn hè micca necessariu, in u tempu daveru desapareceranu naturali.